Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18221 onderwerpen in dit forum

  1. TMF live 2Mbit stream

    • 10 reacties
    • 2.7k weergaven
  2. Kromgetrokken koelkastdeur 1 2

    • 16 reacties
    • 34.3k weergaven
  3. Digitale TV van UPC

    • 7 reacties
    • 1.5k weergaven
  4. Vraag over script plaatsen

    • 1 reactie
    • 601 weergaven
    • 11 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 824 weergaven
    • Sat4all vriend

    chronotherm III

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 759 weergaven
    • 8 reacties
    • 4.5k weergaven
  5. Niemand interesse voor het Mozartjaar??

    • 13 reacties
    • 635 weergaven
  6. Uitslag toto nr.21

    • 5 reacties
    • 1.3k weergaven
    • Sat4all vriend

    electronisch kattenluikje 1 2 3

      • Sat4all vriend
    • 35 reacties
    • 9.4k weergaven
  7. Sat4All Regels

    • 1 reactie
    • 457 weergaven
  8. censuur , nederland goed bezig ?

    • 9 reacties
    • 778 weergaven
    • 6 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 709 weergaven
    • Sat4all vriend

    Microsoft broncode geheim?

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 773 weergaven
    • 37 reacties
    • 8.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 969 weergaven
  9. Ajax-supporters toch naar De Kuip 1 2

    • 16 reacties
    • 1.1k weergaven
  10. Hoe een cd op mijn site laten draaien?

    • 1 reactie
    • 832 weergaven


  • Berichten

    • Ik ook, maar sedert een tweetal weken werkt dat niet meer. Het is algemeen geweten dat er een tijdcode verstopt zit in gutemine plugins. De tijdcode die in BA 12.91 zit telt van 01-11-2022 en wordt activeert vanaf de bijgetelde tijd in de BA plugin van de programmeur. Dat gedeelte in zijn plugin is gecodeerd en kan niet zo direct verwijderd worden.
    • Nou ik heb nog regelmatig na de getoonde datum de box met de flash image opgestart. Maar ik ga de dreamos of gemini in de flash installeren en dan BA via dcc en niet via het menu --> installeer lokale (in de TMP) kijken of ik die timestamp ook tegen kom.
    • In ieder geval werkt BA plugin nog zolang je niet met het dreamos based Flashed image opstart.   Ik heb mijn dm920 net opnieuw geflashed en BA geïnstalleerd en kan gewoon andere images installeren en gebruiken. - dreamos image in flash geïnstalleerd - image geconfigureerd. Let op! nog niet afstemmen op een zender. Datum is nog donderdag.1.januari.1970 - deze bestanden geïnstalleerd: kernel-module-nfsd_3.14-r0.40_armhf.deb pigz_2.3.3-r0.4_armhf.deb tar_1.28-r0.4_armhf.deb xz_5.2.2-r0.4_armhf.deb - USB of SD kaart waarop BA geïnstalleerd moet worden ingestoken - deze BA plugin geïnstalleerd:  enigma2-plugin-extensions-barryallen_final_all.deb - E2 herstarten . Oplgelet E2 herstarten en niet Rebooten - BA staat tussen de plugins - image dat je wil installeren plaatsen in /media/ba/backup - image installeren vanuit het BA menu - reboot box (Dreambox Herstarten) - Opgelet! Niet opstarten met image in Flash. Kies een geïnstalleerde BA image. Eens opgestart met ander BA image, kan je in BA menu kiezen voor een andere een opstart image i.p.v. flash image. Zo ga je niet per ongeluk opstarten met het Flash image. Andere images kan je gewoon installeren vanuit een geïnstalleerde BA image. Ingewikkeld? Maar het werkt.          
    • en zijn ze dan beter af met Canal Digitaal?   Of je nu moet heksen en toveren om beeld in het buitenland te ontvangen met schotel en of internet iptv stream is toch irrelevant. Relevant is dat men bij Canal Digitaal terug gekomen is van die vakantie abo's en ook met hun transponderwijzigingen / verhuizingen 3b > 3c het de vakantiegangers lastiger maakt. Kies dan maar voor die CI+ met ingebouwde chip, die werkt ook in elke benelux smartTV met ci+ slot en heb je gelijk de app voor terugkijken op diezelfde TV.  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...