Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

1. Tom Tom Navigator vraag.

• 4 reacties
    • 453 weergaven
    • 3 reacties
    • 684 weergaven
    • 7 reacties
    • 713 weergaven
    • 22 reacties
    • 10.1k weergaven
  2. st*p eens m*t die irr*t*nte st*rretj*s

• 9 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 19 reacties
    • 2k weergaven
    • 12 reacties
    • 2k weergaven
    • Sat4all vriend

Excuses van Politie?

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 662 weergaven
  3. voetbal bij talpa

• 0 reacties
    • 447 weergaven
  4. Golden Globe's op de sat?

• 3 reacties
    • 358 weergaven
    • Sat4all vriend

prijsverschillen vliegtickets zoek paginas

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 964 weergaven
    • 22 reacties
    • 3k weergaven
    • 14 reacties
    • 6.2k weergaven
  5. Bekeuring voor navigatiesysteem achter voorruit 1 2 3 4

• 45 reacties
    • 4.3k weergaven
    • Sat4all vriend

lakeside world professional darts begonnen 1 2 3 4 8

• Sat4all vriend
    • 119 reacties
    • 20.1k weergaven
    • Sat4all vriend

weer zo een tijdrovend linkje 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 17 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 611 weergaven
  6. Hoe snel Spaans leren? 1 2 3

• 38 reacties
    • 6.7k weergaven

• Dat is nu juist wat er telkens gebeurd. Worden er voetbal supporters in elkaar geslagen dan haalt men de schouders op. Nu zijn het Israëliërs dan wordt er meteen 80 jaar en nog langer verleden bij gehaald en alles uitsluitend op Jodenhaat geschoven.  In mijn ogen zijn het gewoon rellende supporters die beter hadden moeten weten gezien de situatie in hun eigen land maar bij gebrek aan eigen leiding vanuit de supportersgroep en slechte beslissingen, ingrijpen/in de gaten houden door diverse instanties hier in Nederland heeft dit kunnen gebeuren.   Vanmorgen in het nieuws het advies van de Israëlische regering om komende week niet naar Frankrijk te gaan om te voorkomen dat het daar ook uit de hand loopt. Is dat goed? nee..., je moet gewoon een voetbalwedstrijd kunnen bezoeken, maar geef dan zelf ook geen aanleiding en ga niet tot in de kleine uurtjes door de straten lopen rellen om reacties uit te lokken.   Hier dus een totaal ander verhaal Maccabi-supporters waren op oorlogspad in Amsterdam   maar dat zal dan wel weer afgedaan worden met dat men probeert e.e.a goed te praten.
    • Kortsluiting: Een directe verbinding (laagohmig) tussen de voedende geleiders. In een normale situatie is er, al dan niet via een schakelaar, een belasting aangesloten op de voedende geleiders. Als deze belasting niet laagohmig is, dan zal deze gewoon werken, en de beveiliging niet aanspreken.   Het probleem met jouw vraagstelling is dat je geen referentie kader opgeeft. Als je naar een huis installatie kijkt, waarbij de automaat 16A (Nederland) of 20A (Belgie) is, dan praat je relatief gezien over hele andere mogelijke belastingen dan als je een circuit hebt waar een automaat van 630A de beveiliging is... Waar bij de 16A automaat de 2,5mm2 verbinding gezien wordt als een kortsluiting, zal de 630A automaat deze misschien niet eens "zien" in de beveiliging.    Als je dus een goed antwoord wilt krijgen, dan moet je de vraag goed stellen / definiëren. Anders zal je nooit een antwoord krijgen waar je wat mee kan.
    • Ik snap wat je bedoelt. Er wordt in je schrijven echter een punt achterwege gelaten, dat is de  NSB; dat waren de verraders. NEDERLANDSE VERRADERS! Die de Mof informatie verstrekten over Onze Joden!   Ik hoop met mijn gansche hart dat we dit nooit meer zullen meemaken!
    • inderdaad moer 31 .sorry. Los mes heeft nog een minimale speling. Boutje 30 gaat door het huis zonder schroefdraad en schroeft in het vaste mes nr 34 met een M5 schroefdraad. In Vlaanderen noemen wij in de volksmond een schroef met binnenzekant een Umbrako schroef. Of beter nog wij zeggen geen schroef maar vijs.😁 Ook heet dus de haakse zeskantsleutel een Umbrakosleutel.🤣
    • als ik nu dit afbreek krijg ik denk ik de eerder gemelde fouten. lastig iets iemand hier iets aan om mij op weg te helpen?
  • Nieuwe aanmaken...