Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18275 onderwerpen in dit forum

• 13 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 18 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.7k weergaven
  1. topic over foto's schotels

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. Wie begrijpt de vrouw?

• 3 reacties
    • 999 weergaven
    • Sat4all vriend

gewetensvraag 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 481 weergaven
  3. Sparta - Ajax

• 3 reacties
    • 859 weergaven
  4. Satelliet beurs?

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  5. Een boer is stoer! 1 2

• 15 reacties
    • 1.6k weergaven
  6. ook e-donky stopt er mee

• 1 reactie
    • 878 weergaven
  7. Zeeeer gewaagde foto 1 2

• 23 reacties
    • 3.5k weergaven
  8. politie controle in engeland

• 3 reacties
    • 724 weergaven
  9. herentals

• 2 reacties
    • 606 weergaven
  10. Uitslag toto 7

• 3 reacties
    • 913 weergaven
  11. Matennaaier

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 970 weergaven
    • 54 reacties
    • 5k weergaven
    • 4 reacties
    • 569 weergaven
    • 8 reacties
    • 794 weergaven

• @ceesv Omdat de oceanen en de toendra's (permafrost) opwarmen door ons toedoen laten ze broeikas gassen vrij in de atmosfeer, dat klopt. Het toont dus ook aan hoeveel dergelijke ecosystemen CO2 kunnen binden als er geen opwarming zou hebben plaatsgevonden de laatste 80 jaar. de draak wakker maken Het is dus een verhaal over wie de trigger is in dergelijke systemen en niet wie of wat meer of minder uitstoot.   De trigger zijn wij. Dat staat vast. en mol hier of daar er is teveel depositie van Stikstof en uitstoot van CO2 in Nederland. Man Made.      
    • Hier is een update, ik heb gisteren alles nagekeken op de oude SAB receiver, fast scan, blind scan en FTA scan gedaan, maar de quality level blijft op 0 staan. Dan heb ik de DiseqC instellingen nagezien, blijkt ook allemaal te kloppen, 2 LNB's zijn erop aangesloten, dus niet zo moeilijk. Dan de receiver eraf en een Edisson receiver geprobeerd, zelfde resultaat, Quality 0. Ik ga ervan uit dat de DiseqC switch toch echt ofwel kapot, nat of geoxideerd is. Ik geloof dat dit enige jaren terug nogmaals gebeurd is, en ik toen ook een nieuwe heb gestoken. En we wonen allemaal zeer dicht aan de zee, plus hadden we een noodweertje vorige weken, liters water naar benden gekomen. Allen bedankt, en indien nodig mag het topic verplaats worden, had dus niks te doen met RTL transponder.
    • Ik bedoelde de welvaart méér worden. Kijk bijvoorbeeld naar de letterlijke groei in afmeting en prestatie van de auto's. Het hele salderingsdebacle enz. De cruciale vraag is hoeveel het kost om de fossiele welvaart om te bouwen naar duurzame. Dat valt gewoon tegen en de rekening komt bij de kiezer die er dan van baalt.
    • simpel een laptop met win 7 erop en alles draait netjes.Kost weinig en als die niet aan het internet  hangt geen enkel probleem.Sommige programma's en toepassingen houden niet van dat prul win 11.Hp heeft wel zijn speciale dingetjes
    • Om welke software gaat het en welke eisen stelt dit programma aan de PC? De voor mij bekende programma’s Koploper, iTrain en Rocrail stellen niet zoveel eisen aan de PC en draaien ook op een oude versie van Windows. Soms is een vaste seriele poort op de PC eerder een vereiste of super handig.
  • Nieuwe aanmaken...