Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

1. waar is ie gebleven

• 1 reactie
    • 510 weergaven
    • 5 reacties
    • 861 weergaven
    • 13 reacties
    • 8k weergaven
  2. satfoto: Europe by night

• 8 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 591 weergaven
  3. even apeldoorn bellen!

• 1 reactie
    • 824 weergaven
    • 0 reacties
    • 647 weergaven
    • Sat4all vriend

Wat gebeurt er als een stekelvarken vecht met een Pitbull

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 8k weergaven
  4. dit wil ik even kwijt

• 5 reacties
    • 668 weergaven
  5. Band gisteravond op ned 3

• 5 reacties
    • 502 weergaven
  6. Tot waar antenneontvangst voor België?

• 6 reacties
    • 477 weergaven
  7. Voetbalbeelden gratis vanuit Japan

• 1 reactie
    • 836 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 691 weergaven
  8. Fats Domino is vermist in New Orleans

• 7 reacties
    • 745 weergaven
  9. X-box 360

• 8 reacties
    • 569 weergaven
    • Sat4all vriend

Rioolbelasting wordt twee keer zo hoog 1 2

• Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 718 weergaven
    • 13 reacties
    • 4.6k weergaven
  10. ik ben er weer

• 3 reacties
    • 1.3k weergaven

• Toen woog @Coliseo nog 215 kg...
    • Je moet je alleen afvragen hoe dit is gekomen. Ik vergelijk het wel eens met een kudde olifanten Groeien de jonge olifanten op bij hun moeder en tantes dan worden hun gedrag wel zo bijgestuurd dat ze zich netjes binnen de groep gedragen. Zijn de moeders, tantes, oma's ed. er niet dan wordt het een losgeslagen bende. Datzelfde lijkt hier ook aan de hand te zijn, ouders voeden hun kinderen niet meer op, die opvoeding krijgen ze op straat met als gevolg dat men geen regels en fatsoen meer kent.  
    • Deze figuren zijn verre van geintegreerd, want maken sinds hun geboorte deel uit van een parallelle samenleving, die alleen menging toestaat met islamitische huwelijkspartners. De premier van Nederland vinden ze maar een schertsfiguur vergeleken met de koning van Marokko, getuige de massale volksoploop en de enorme verering als het staatshoofd van dit islamitische, dus ondemocratische land bij ons op bezoek komt. Nederlanders vinden ze maar een raar volk dat over zich heen laat lopen en behandelen deze oorspronkelijke inwoners daarom vaak zonder respect. Bovendien is het zo dat deze groepen de neiging hebben om het slachtoffer uithangen, maar niet de dader. Sommigen zullen mijn mening misschien generaliserend of discriminerend vinden, maar ik meen te kunnen zeggen dat ik uit ervaring spreek.
    • Die groepen jongeren zijn geboren in NL, het is dus geen kwestie van nog niet geintegreerd. Ze zijn de baas op straat, dat is 1 van de weinige dingen waar zij voldoening uit kunnen halen. Op andere punten scoren zij laag in de samenleving, dus ze doen waar ze goed in zijn. Uit ervaring weet ik dat zij je niet accepteren als je je zwak opstelt.
  • Nieuwe aanmaken...