Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18221 onderwerpen in dit forum

  1. Klein beeld

    • 5 reacties
    • 583 weergaven
    • 11 reacties
    • 711 weergaven
  2. leuke gratis party in almere

    • 10 reacties
    • 874 weergaven
    • 13 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 58 reacties
    • 24.4k weergaven
    • 4 reacties
    • 3.8k weergaven
  3. Orange boos over Vodafone-reclame

    • 6 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 489 weergaven
  4. MTV-Filmploeg vernielt schildpaddenstrand

    • 5 reacties
    • 832 weergaven
  5. de zwertkiekers 1 2

    • 17 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
    • Sat4all vriend

    Ik moet het even kwijt 1 2

      • Sat4all vriend
    • 26 reacties
    • 2.3k weergaven
  6. Leuk je favoriete site eens op

    • 8 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  7. Zinloos geweld

    • 2 reacties
    • 501 weergaven
    • 3 reacties
    • 415 weergaven
    • 2 reacties
    • 618 weergaven
  8. U2 in ArenA 1 2

    • 19 reacties
    • 1.7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Dit wist ik nog niet! 1 2

      • Sat4all vriend
    • 27 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 8 reacties
    • 795 weergaven


  • Berichten

    • Ik zou gaan voor een nieuwe Enigma2 ontvanger. Alles wat je nu zou kopen is sneller en heeft meer geheugen. Hoeft allang geen Dreambox meer te zijn. Alle Enigma2 ontvangers kunnen hetzelfde. Wil je toch een Dreambox dan is de DM One met 2 x DVB-S2X een aanrader. Enig nadeel is dat je externe opslag moet gebruiken voor opnames. Bakje is retesnel en kan uiteraard ook voor IPTV ingezet worden. 
    • De Google Streamer 4K is geïnstalleerd. Alles configureren zoals ik het graag wou, heeft wel wat tijd en moeite gekost, maar e.e.a werkt nu zoals ik het wou.   Alleen de VLC player valt tegen.  Daarentegen is de Movie player van Kodi veel beter.
    • Je doet een verkeerde aanname. Een elektrische auto is zoals bekend zwaarder door het accu pakket. De fijnstof emissie ontstaat door een hogere banden slijtage en het remmen. Leesvoer: https://www.prinsautogas.com/nl/nieuws/elektrische-auto-produceert-bijna-net-zo-veel-fijnstof-als-benzinewagen   Het argument dat een elektrische wagen geen uitstoot heeft houdt geen stand, alleen staat de uitlaat aan de rand van de stad waar bomen of huisvuil uit Rome wordt verbrand.   Het is een fabeltje dat elektrische auto`s beter voor het milieu zijn, in tegendeel! Het rendement is lager dan dat van een schone diesel.   De schoonste en zuinigste wagen is een moderne Euro 6D auto.    
    • Een electrisch auto heeft geen uitlaatemissies. De niet-uitlaatemissies zullen voor het overgrote deel bij de productie zijn gedaan. Ergens in China. Ik denk dus dat in onze steden die electrische auto heel wat schoner is dan de allerschoonste diesel. Idem voor de stroom. Die wordt als het fossiel moet doorgaans ergens buiten de steden opgewekt.
    • Allen, Ik maak nog altijd gebruik van een oude DM500HD uit 2010 maar deze begint toch wel wat mankementen te vertonen en dat mag ook wel na 15 jaar. OpenPli heb ik nog uit 2016 daar deze -heel begrijpelijk- niet meer geupdate wordt Nu zit ik in dubio of ik een andere SAT ontvanger zal kopen of over al stappen op IPTV. Het beeld van een sat ontvanger vind ik nog altijd supergoed, scherp en stabiel en IPTV is(ondanks een 1 GB verbinding) niet altijd even stabiel en ook niet altijd even vloeiend. Tevens blijft deze soms in een soort van loop. Het gaat mij vooral om : Italiaans voetbal. De italiaanse competitie is veelal via Ziggo te volgen maar de europese wedstrijden niet altijd. Deze europese wedstrijden van vooral AS Roma zijn meestal nog wel via poolse zenders te zien maar ook niet altijd. Daar is het aanbod van IPTV weer beter maar dus niet altijd even goed.   Zelf ben ik er nog niet uit.  Graag vraag ik jullie hulp wat jullie zouden doen. En als het een sat ontvanger wordt zou ik graag willen weten wat een hedendaags goed alternatief is voor DM500HD.   Alvast hartelijk dank voor het meedenken    Rick8245  
×
×
  • Nieuwe aanmaken...