Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

• 25 reacties
    • 6.4k weergaven
  1. 6 graden op wok, hoeveel KM daar boven ?

• 14 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 24 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 21 reacties
    • 11.7k weergaven
  2. Windows Helpdesk

• 9 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 22 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 27 reacties
    • 5.9k weergaven
    • 18 reacties
    • 2.8k weergaven
  3. Broodje Kebab van 2150 kippen

• 4 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 22 reacties
    • 3.8k weergaven
  4. Wat kost een ASTRA kanaal?

• 11 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 771 weergaven
    • 10 reacties
    • 892 weergaven
  5. Nieuw Adres Satlook

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 3.9k weergaven
  6. Wat is er gebeurd dan?? De verklaring. 1 2 3 4

• 53 reacties
    • 4.7k weergaven
  7. Nieuwe regels 1 2

• 25 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 12 reacties
    • 1.3k weergaven
    • Sat4all vriend

Begrijpelijk lezen, hoe zit het?

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 783 weergaven
  8. Dit wist ik allang ! 1 2 3

• 40 reacties
    • 3.2k weergaven

• Inderdaad, de vertaling geeft heel wat anders aan. Dit is wel heel extreem. Ik heb er niets uitgehaald. Het hele stuk is vertaald.
    • Misschien moet je de vertaling uitschakelen. Dit lees ik via jouw link: Astra 3B is one of the Astra communications satellites owned and operated by SES, launched in 2010 to the Astra 23.5°E orbital position providing digital television and radio for direct-to-home (DTH), and the AstraConnect two-way satellite broadband services across Europe and the Middle East. The satellite is also used to provide the one-way Othernet internet access service to Europe that, using small lightweight receiver stations, is designed to eventually provide news, weather, educational and other media to communities with no other access to the internet.[3] Astra 3B was used by SES to broadcast its first demonstration Ultra-high-definition television (UHDTV) (8K) television signal in May 2018.   En als je dan goed kijkt: launched in 2010 to the Astra 23.5°E orbital position   Word dat zo vertaald: die in 2010 werd gelanceerd op de Astra,5-E-omlooppositie   Volgens mij heb je er een stukje uitgehaald🤷‍♂️    
    • Astra 3B is een van de AstraAstra-communicatiesatellieten die eigendom zijn van en worden geëxploiteerd door SES, die in 2010 werd gelanceerd op de Astra,5-E-omlooppositie en digitale radio voor direct-to-home (DTH) en de satellite broadbandtweerichtingssatellietbreedbanddiensten van AstraConnect in Europa en het Midden-Oosten.
    • Alle zenders die naar de Astra 3C-oostbeam zijn gegaan kan ik aan de Costa Calida met een schotel van 1,2 meter niet meer ontvangen. Ik hoorde van andere mensen in Barcelona dat zij de oostbeam ook niet meer kunnen ontvangen
  • Nieuwe aanmaken...