Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

1. YLE

• 3 reacties
    • 779 weergaven
    • 9 reacties
    • 4.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 509 weergaven
    • 14 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. gezocht man (film)

• 1 reactie
    • 679 weergaven
    • Sat4all vriend

Bedankt 1 2 3 4 9

• Sat4all vriend
    • 128 reacties
    • 22.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.7k weergaven
  3. mep je graag?

• 6 reacties
    • 1.6k weergaven
    • Sat4all vriend

is er een dokter in de zaal ? 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 54 reacties
    • 4.7k weergaven
    • 5 reacties
    • 868 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  4. juridische vraag

• 8 reacties
    • 944 weergaven
    • 4 reacties
    • 487 weergaven
  5. Sanyo PLV-Z1 W-SVGA Beamer

• 2 reacties
    • 583 weergaven
  6. turkse zenders

• 2 reacties
    • 578 weergaven
  7. Clear tv over naar 3,5 Mbps

• 7 reacties
    • 777 weergaven
    • 2 reacties
    • 601 weergaven
    • 8 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 696 weergaven
  8. Handig zoeken op 2dehands sites

• 1 reactie
    • 596 weergaven

• Dat is dus NIET het uitgelezen moment voor jou maar een uitgelezen moment voor winkeliers om jou een poot uit te draaien (wij Ollanders weten dat hè 😉)   Je zou nu dus moeten weten welke ontvanger er met de Telenet CI+ module overweg kan. Ik denk dat je dat aan anderen hier op het board moet vragen.
    • Leesvoer: https://egnos.gsc-europa.eu/sites/default/files/documents/service_notice-26.pdf   Astra 3B kan voor van alles worden ingezet. Als is het maar om een bepaald recht in het ruimtesegment/frequentiegebied te kunnen behouden. Zoiets gebeurt nu ook met Türksat 6A. Die hangt nu gewoon een half jaar op 50 oost om straks naar 42 oost te verhuizen.   Astra 2A (1998) hangt niet voor de lol op 57 oost (inclined orbit) samen met NSS12   Stukje interessante historie van Astra 2A: https://en.wikipedia.org/wiki/Astra_2A
    • Ben van plan voor eind dit jaar mijn Telenet TV-Box en satontvanger in te ruilen voor één combo box die zowel FTA-satelliet (Britse zenders) als kabel (de HD-zenders van Telenet) kan ontvangen, via de CI-+ Telenet module die nu in onze slaapkamer tv zit. Belangrijkste optie moet zijn dat die een ontvanger een CI-slot heeft en dat het beeld de kwaliteit 4K heeft.   Nu Black Friday etc eraan komt, lijkt me dit het uitgelezen moment om alvast de research te doen, maar door het bos aan ontvangers zie ik even de bomen niet. Iemand suggesties welk toestel dit voor elkaar zou krijgen ??
    • De naam EGNOS kwam ik tegen in een overzicht maar is 5B dan niet uitsluitend voor TV verhuisd? Inzet 3B niet geostationair bedoel je?
    • Dit ja! De brokstukken zullen waarschijnlijk een te grote snelheid hebben om een andere satelliet niet te beschadigen. Maar een gat in een zonnepaneel wordt misschien nog goed opgevangen door de schakelingen. Uiteindelijk gaan alle stukjes langzaam terug richting aarde- of verder de ruimte in?
  • Nieuwe aanmaken...