Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18221 onderwerpen in dit forum

    • 3 reacties
    • 586 weergaven
    • 4 reacties
    • 440 weergaven
    • 24 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 6 reacties
    • 737 weergaven
    • 14 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 743 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 700 weergaven
    • 2 reacties
    • 620 weergaven
  1. sportfoto links?

    • 0 reacties
    • 547 weergaven
  2. Uitslag Toto nr 37

    • 5 reacties
    • 564 weergaven
    • 5 reacties
    • 876 weergaven
    • 7 reacties
    • 709 weergaven
    • 5 reacties
    • 751 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.8k weergaven
  3. stem op ruben

    • 6 reacties
    • 643 weergaven
    • 36 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 432 weergaven
  4. de grondwet !!

    • 1 reactie
    • 773 weergaven
  5. probleemwijken

    • 6 reacties
    • 852 weergaven
    • 22 reacties
    • 2.1k weergaven


  • Berichten

    • Het grote voordeel van een EV is in een stad ivm de herrie. Maar dan kun je wat de andere dingen betreft vaak beter een hybride nemen maar die zijn ontiegelijk duur. Ik verbaas me er vaak over dat mensen een auto voor  gemiddeld 74.000 kopen heel normaal vinden. En dat een moderne Euro 6D geweerd wordt is de stompzinnigheid van sommige regeltjes. En een gemiste kans in elk opzicht.
    • @bamma ik zal later eens er in duiken om alles weer opnieuw te installeren. Ik had weer 'Tune failed' op mijn satelliet-tuner, dus bovenstaand maar gedaan. Na de reboot, nog steeds 'Tune failed' met als bonus een OSCam waarvan het user-gedeelte (dus ook dvbapi user) niet meer werkt... Ook de reader van de Fransat-kaart wil niet meer, of in ieder geval lijkt oscam halverwege vast te lopen als ik in Live Log kijk. Dus mag ik sowieso alles weer opnieuw doen. Helaas nu geen energie meer voor... Waar kan ik die vinden?
    • Dat is mij bekend en juist.   De hoge druk brandstof inspuit pomp kan defect raken wanneer je dan door koele brandstof te tanken een temperatuur shock krijgt.
    • Hier een Mondeo 1.5 TDCI Wagon, met een vergelijkbaar verbruik van 1:21 bij een rustige rijstijl. Overigens is bijna leegrijden van je tank niet aan te raden, je loopt het risico dat er achtergebleven vuil vanuit de bodem van je tank in de motor terecht komt. Bovendien is het zo dat brandstof in de tank ook een koelende functie heeft. Als die in een klein plasje staat te draaien kan hij overmatig heet worden met de nodige gevolgen.
    • https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieuws/grootste-partij-europarlement-herzie-verbod-verbrandingsmotoren/ar-AA1rTBCT?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=c10c215690ff433fbef4bc090e1f6e91&ei=25
×
×
  • Nieuwe aanmaken...