Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

1. we gaan eraan 1 2

• 19 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 602 weergaven
  2. Digitale Camcorder

• 1 reactie
    • 496 weergaven
    • Sat4all vriend

Nieuwe paus bekend gemaakt

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 802 weergaven
  3. barbecue

• 2 reacties
    • 614 weergaven
  4. HDTV

• 0 reacties
    • 512 weergaven
  5. Mijn UPC factuur

• 12 reacties
    • 3.2k weergaven
    • Sat4all vriend

Belg grote baas bij Heineken ! 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 35 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 31 reacties
    • 3.7k weergaven
  6. Google geen commercieel bedrijf?

• 5 reacties
    • 565 weergaven
    • 1 reactie
    • 386 weergaven
    • Sat4all vriend

Site leest je gedachten

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1.3k weergaven
  7. Barcelona 1 2

• 18 reacties
    • 1.7k weergaven
  8. Werken

• 9 reacties
    • 999 weergaven
    • 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 2 reacties
    • 675 weergaven
    • Sat4all vriend

GSM ontvreemd 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 394 weergaven
    • Sat4all vriend

Alleen in Belgie....!

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1.4k weergaven
    • Sat4all vriend

PPV channelguide : LORDSAT

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven

• Ach jongens, Aan al die flauwe grappen hebben we niks. Het gaat erom dat Onze Joden zich niet meer veilig voelen; ze hebben dit soort sores al jaren geleden meegemaakt. Het wordt tijd dat we ėėn lijn trekken: weg met antisemitisme, fascisme, racisme en nazisme. Dat is mijn boodschap.   We zitten op een geweldig board, de ėėn is rechts, de ander links en iedereen laat de ander in zijn eigen waarde. Laten wij een voorbeeld zijn van deze maatschappij.
    • Het is moeilijk als je er niets kennis van hebt een keuze te maken.   Die bambu heb ik eens bekeken en naar de specificaties gekeken; Als je de AMS er niet bij neemt wijzigt de specificaties van de basis P1, die AMS is een optie die erbij hoort. Er zijn black friday deals, en dat kan interessant zijn. Hoewel de verzendkosten naar belgie niet zo gunstig zijn.   Als ik Youtube mag geloven zijn er bouwpakketten die op 2 uur in elkaar zitten en andere bouwpakketten waar je weken aan kan werken. Ik heb nog niet gevonden waar je op youtube het fake news van het andere kan onderscheiden.   Vraagje: ik las hier op een nummer inktwebsite waar ik mijn inkt kocht dit:  : PLA: het is biologisch afbreekbaar,   Als pla biologisch afbreekbaar is, is het niet geschikt voor buiten. Ik heb ervaring met een net voor een aanhangwagen dat biologisch afbreekbaar is (verkopen ze in bijna alle doe het zelf zaken). Na 25 jaar is dat zo verzwakt dat je een nieuw net mag kopen. Voor buiten is er niets zo goed als echte plastic 🙂   https://www.123-3d.nl/Creality3D-Creality-3D-K2-Plus-Combo-3D-printer-i11342-t43459.html   ongeveer 1500 euro, kan wel 35*35*35 cm, maar wel een ongekende levertijd.   Eenmaal als ik ergens mijn zinnen op gezet heb kan ik niet wachten.Slechte eigenschap, impulsieve aankopen. Daarom dat ik het niet te duur wil. Vele toestellen verdwijnen in een kast zonder te gebruiken, dat gebeurt vaak. )-:   Groeten,          
    • Ben in weekend ook bezig geweest met open atv en ci plus helper. De ene module gaat wel de witte, en de gele willen niet meer koppelen. Ik zou ( tenzij je echt fta wil zien) geen zo'n investering meer doen. Koop een goedkope fta ontvanger, en bekijk telenet verder met hun dichtgetimmerd bakje. Tevens zijn op 2de hands sites massa's vu te vinden.
    • hier een ander live verslag Israëlische hooligans zetten amsterdam op zijn kop
    • Schedule : Saturday 16th November 00:00 Continuous Caroline Music 06:00 Rosko 08:00 Chris Williams - Carnaby Street (Manx Radio) 10:00 Kevin Turner 12:00 Ray Clark 15:00 Johnny Lewis 18:00 Peter Philips 21:00 Nick Jackson Sunday 17th November 00:00 Kevin Peters 03:00 Ellie Boyce 06:00 John Ellery 09:00 Kevin Turner 12:00 Peter Philips 15:00 Nick Jackson 17:00 Ray Clark 19:00 Johnny Lewis 21:00 Close Have fun
  • Nieuwe aanmaken...