Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18221 onderwerpen in dit forum

  1. Senseo new model :-)

    • 8 reacties
    • 1.7k weergaven
    • Sat4all vriend

    webshop starten, welk programma gebruiken?

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1.6k weergaven
  2. Nieuwe baan Ronald Koeman !!!!

    • 5 reacties
    • 710 weergaven
  3. wie heeft webpro?"?

    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 729 weergaven
  4. Infopop bedankt:-( 1 2

    • 18 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 21 reacties
    • 1.6k weergaven
  5. Internet TV: goede links?

    • 1 reactie
    • 431 weergaven
    • Sat4all vriend

    Heersen nu ook al de waterpokken?

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 965 weergaven
    • Sat4all vriend

    Wie kent dit bedrijf ? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 1.7k weergaven
  6. Gooi Darts naar je baas

    • 6 reacties
    • 637 weergaven
    • 4 reacties
    • 690 weergaven
  7. Spellingscontrole ook hier mogelijk? 1 2

    • 21 reacties
    • 3k weergaven
  8. VOOR DE FEEDS ZOEKERS

    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 8 reacties
    • 770 weergaven
    • 25 reacties
    • 5.4k weergaven
    • 7 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Hoe geef ik woorden een kleur? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 26 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 3 reacties
    • 882 weergaven
  9. Foto verkleinen 1 2

    • 25 reacties
    • 1.1k weergaven


  • Berichten

    • Je kan ook eens met een paar man de auto goed heen en weer schudden... 😁   Het gaat toch over laadpalen ?    
    • https://www.rijkswaterstaat.nl/wegen/wegbeheer/aanleg-wegen/zoab om even samen te vatten 6 dB stiller dus met ZOABfijn   Helaas is er wel de fijnstof toename door banden slijtage.   Maar als ik even terug lees en Ik was ook in totaal 4 jaar centrum bewoner maar en met die Maastrichtse aanpassing van het wegdek in de 80'tiger jaren van asfalt naar porfier kinderkopjes was de lol er ook vanaf voor wonen boven winkels. Veel te luidruchtig. Alsook heel veel glij partijen in de winter EN niet schoon te houden door veel te grote voegen; een naaldhak killer. Bovendien heeft men de gevels nagenoeg allemaal voorzien van verdieping hoge glazen puien, van bouwmuur tot bouwmuur die er een echoput van maken.   Terug naar de mix voetgangers en fietsverkeer, dat trachtte men al 45 jaar lang te weren ergo fietsers afstappen. Dat is nog steeds niet gelukt want er zijn te weinig handhavers in de binnensteden en de centra zijn te groot. Overigens moet je natuurlijk ook niet vergeten in Duitsland fietst men op het trottoir en het aantal Duitse studenten in Maastricht is hoog. De andere buitenlanders volgen gewoon dat voorbeeld. Tijd voor een verplichte inburgeringscursus of gaat dat te ver?
    • Als we binnensteden willen hebben die vooral wandel- en fietsgebied zijn, hoeft daar geen asfalt (meer) te liggen.   In menige binnenstad is inmiddels al veel asfalt verwijderd en is het vervangen door een stenen bestrating die signaleert dat het geen verkeersroute betreft.
    • Ik heb het ook niet bedacht en gemaakt. Misschien werkt dit of dat programma niet onder Windows 10 maar onder Linux . En met Linux heb ik geen ervaring.
    • Hier is het signaal van de RTL transponder nog steeds 13/7dB , sinds gisteren niet veranderd.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...