Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18238 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 502 weergaven
  1. TV kijken IN de schotel!

• 1 reactie
    • 549 weergaven
  2. Echt surround

• 11 reacties
    • 983 weergaven
  3. popup probleempje

• 0 reacties
    • 1.6k weergaven
    • Sat4all vriend

Rss Feeds programma gezocht

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 2.5k weergaven
  4. Gmail

• 8 reacties
    • 849 weergaven
  5. Bizarre nieuws 1 2 3 4 5

• 63 reacties
    • 15.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.8k weergaven
  6. Nieuwe auto....FEEST 1 2 3 4

• 56 reacties
    • 5.2k weergaven
  7. gitarist BZN overleden

• 0 reacties
    • 731 weergaven
  8. Een MEISJE 1 2 3 4 5

• 60 reacties
    • 5.7k weergaven
  9. politiek spelletje

• 0 reacties
    • 511 weergaven
  10. even rust zoek de drie verschillen

• 6 reacties
    • 630 weergaven
    • 6 reacties
    • 680 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  11. Automatische stofzuiger

• 3 reacties
    • 798 weergaven
    • Sat4all vriend

Gele text invoervelden in forms

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 18 reacties
    • 1.7k weergaven
  12. storm gemeld

• 13 reacties
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven

• Terugkomend op de staafantenne.   Met een redelijk oude vrij dikke staafantenne 26db van Metronic (te googlen) - die ik indertijd gebruikte voor DVB-T VRT en zowel binnen als buiten kan geplaatst worden - kon ik afgelopen zomer nog de Franse DVBT2 ontvangen, inderdaad bij een slaapkamerraam op de eerste verdieping, richting (denk ik) Frankrijk.   Voor DAB+ in combinatie met een Philips keten TAM 4505 op onze gelijkvloers werkt die ook, maar gebruik ik een ultradun staafantennetje dat vroeger bij een dvb-t usb stick werd geleverd en dat geeft prima kwaliteit, in de buurt van Oostende.   De combinatie staat op een buffetkast in de living. Heb alle hier beschikbare zenders, maar merk wel verschil in zendsterkte, sommige zenders (Joe Easy bv) zijn 96 kbps, andere (VRT Nws) maar 88 en nog andere zelfs ergens in de 70.    
    • Is Fusion 360 gratis?     Voor persoonlijk gebruik is Fusion volledig gratis. Hobbyisten kunnen hiervoor een speciale licentie aanschaffen. Tevens kunnen studenten gratis gebruik maken van Fusion.  
    • Ik zie nergens een gratis versie van fusion360. Een trial, daar ben ik niets mee, je weet dat je nadien moet betalen.   Ik ga ook niet met een  "dacia" gratis rondrijden die ik niet kan betalen. 🙂 Ik betaal mijn auto's cash.   OPEN source voor bejaarden, bestaat dat niet? 🙂   Studenten kunnen😁 toch werken voor hun software😅 Klein beetje minder drinken. 🫣          
    • EPG ligt aan jouw "provider". Buiten dat zou je deze dan ook moeten laten importeren.
    • Die zit er al sinds 30-4-2023 en zal zeker een uitdaging zijn om die te ontvangen in N L
  • Nieuwe aanmaken...