Ga naar inhoud


Off topic

Voor alle overige discussie


18221 onderwerpen in dit forum

  1. Leuke site

    • 14 reacties
    • 1k weergaven
  2. zeezenders 31 augustus

    • 3 reacties
    • 663 weergaven
  3. uitslag Toto nr.4

    • 0 reacties
    • 5k weergaven
    • Sat4all vriend

    ftp links maken.

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 3.4k weergaven
  4. Inkt duurder dan champagne

    • 10 reacties
    • 1.9k weergaven
  5. Over kunst gesproken..!!

    • 9 reacties
    • 588 weergaven
  6. schumacher wint WEER 1 2 3 4

    • 49 reacties
    • 4.3k weergaven
  7. Een liedje met het geluid van windows!

    • 6 reacties
    • 664 weergaven
  8. Athene ...gouden plaketten ?

    • 12 reacties
    • 706 weergaven
  9. vraagstukje,waar is de laatste euro? 1 2

    • 19 reacties
    • 1.3k weergaven
  10. al weer winnnaar

    • 2 reacties
    • 385 weergaven
  11. vraag voor electriciëns 1 2 3

    • 34 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 4 reacties
    • 630 weergaven
    • 5 reacties
    • 706 weergaven
  12. Azazel onder de loep

    • 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  13. @home traag

    • 14 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 739 weergaven
  14. aussie tv

    • 0 reacties
    • 657 weergaven
  15. het geheim van jos verstappen

    • 5 reacties
    • 913 weergaven
  16. kennis en hulp gezocht php....

    • 2 reacties
    • 894 weergaven


  • Berichten

    • https://nos.nl/artikel/2540369-onderzoek-gasrekening-kan-in-2030-flink-hoger-zijn   Het wordt tijd dat verhuurders (woningbouw corporaties) eindelijk eens komen met verduurzaming van hun woningbestand. Juni 4m3 gas januari 58m3 gas Borstwering panelen in de kozijnen zijn zonder enkele vorm van isolatie en juist achter de borstwering (binnen dus) staan de radiatoren, dus stook ik het terras warm.   Ik denk dat ik voor de winter enkele platen alu gefolieerde PIR platen met kit tegen de borstwering van die kozijnen ga kitten. Zonder pardon gewoon ertegen aan zonder nadere afwerking. Is immers waterbestendig.  
    • Ooit gehoord van een brandstoffilter? Zit ergens tussen de brandstofpomp en de motor. Er kan gewoonweg geen vervuiling in de motor komen.
    • Ik heb hier zelf uiteraard geen onderzoek naar gedaan, maar neem aan dat dit verschijnsel met een bijna lege tank wel aangetoond is door empirische ervaringen. Mijn Mondeo staat nu op 320.000 km en zal na 350 tankbeurten wel het nodige vuil verzameld hebben, dus ik neem geen risico. Ik hoop dat Tonskidutch mij toestaat om nog even te reageren op Big Fellow's terechte opmerking. Hier kan je lezen dat de meningen over deze kwestie verschillen: https://www.quora.com/Is-it-true-that-driving-a-car-until-the-fuel-tank-is-empty-nearly-empty-sucks-dirt-into-the-engine-or-is-this-a-myth-something-that-used-to-be-true  
    • Ik heb het op beide DM920 boxen. Ik zoek de fout nu ook bij mijzelf. Ik zag in het topic Multiboot Barry Allen installeren op DM920 dat ik een aantal bestanden niet heb geinstalleerd. Wellicht dat daar de oorzaak ligt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...