Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18239 onderwerpen in dit forum

1. Ook Leuk: SimoneFM!

• 12 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 18 reacties
    • 2k weergaven
  2. Centrale Afzuiger 1 2

• 19 reacties
    • 3k weergaven
  3. Heb ik weer...vleermuis!!!!! 1 2

• 20 reacties
    • 10.5k weergaven
  4. IRC box met sat liefhebbers

• 5 reacties
    • 906 weergaven
  5. bijlage record ?

• 0 reacties
    • 566 weergaven
    • 3 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 51 reacties
    • 12.5k weergaven
    • 8 reacties
    • 745 weergaven
    • 8 reacties
    • 1.8k weergaven
  6. Vertaalprogramma?

• 4 reacties
    • 1k weergaven
  7. vervalsing handtekening

• 10 reacties
    • 1.3k weergaven
  8. FC. UTRECHT WINT J.C. SCHAAL

• 11 reacties
    • 679 weergaven
    • 13 reacties
    • 1.1k weergaven
  9. olympisch tv

• 3 reacties
    • 452 weergaven
    • 0 reacties
    • 345 weergaven
  10. toolbar kampioen

• 11 reacties
    • 741 weergaven
  11. reactie tijd politie.. 1 2

• 24 reacties
    • 2k weergaven
  12. Vrijdag de 13e

• 10 reacties
    • 791 weergaven
    • 0 reacties
    • 815 weergaven

• Aha. Dan Was her dus fout vermelden op Flysat👍
    • https://www1.wdr.de/nachrichten/ruhrgebiet/schrott-lkw-in-bochum-kontrolliert-100.html
    • De (pay)server met de DNS naam en IP addressen is letterlijk en figuurlijk gewoon in het plaatje afleesbaar.   ik zou die informatie even weg halen, anders heb je kans dat straks die server niet meer bereikbaar is.  Zou toch een beetje jammer zijn. 
    • Zet een Amsterdammer hier in het oosten of bij jullie in het noorden en hij zal zich eenzaam op het platteland voelen met een enorme ruimte om zich heen. Gaan wij naar Duitsland dan vind ik die ruimte hier ook maar beperkt want ik kan daar gewoon een hele dag rondlopen zonder ook maar 1 mens te zien en dat lukt je hier niet. Provol is dus een ervaring die voor een ieder anders zal zijn.   Feit is wel dat we op plek 29 van de 237 staan qua bevolkingsdichtheid met 416 personen per km2. Het kan echter nog veel erger in Macau wonen er maar liefst ruim 20.000 per km2 en Monaco is een goede 2e met ruim 19.000 per km2
    • Nederland is propvol. Open landschap is iets fundamenteel anders dan ruimte om aan stedenbouw te doen met alles erop en eraan. We kunnen nu al amper voldoen aan elektriciteits- en drinkwatervoorziening. Je kunt niet alles volplempen met beton. Of hoeven we geen leefruimte meer met enige flora en fauna? Iedereen een wooncontainer?
  • Nieuwe aanmaken...