Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18286 onderwerpen in dit forum

• 11 reacties
    • 1.2k weergaven
  1. Hex file voor seca schrijven

• 0 reacties
    • 579 weergaven
  2. nieuwe site

• 0 reacties
    • 471 weergaven
    • 11 reacties
    • 1.8k weergaven
  3. Index providers

• 1 reactie
    • 897 weergaven
  4. Programer software

• 2 reacties
    • 965 weergaven
  5. phorum site + updownload

• 6 reacties
    • 2.6k weergaven
  6. the SKY is the limet

• 1 reactie
    • 665 weergaven
  7. up download site

• 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 12 reacties
    • 1.4k weergaven
  8. digadoka

• 4 reacties
    • 580 weergaven
  9. technische link

• 0 reacties
    • 453 weergaven
    • 2 reacties
    • 808 weergaven
  10. hexfiles van pink plus op hotbird 1 2

• 17 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 642 weergaven
  11. Automatische key abfrage

• 0 reacties
    • 632 weergaven
  12. leuke page

• 5 reacties
    • 620 weergaven
  13. software o.a. voor magic m

• 0 reacties
    • 625 weergaven
  14. Spaanse zenders

• 4 reacties
    • 1.7k weergaven
  15. X-Sat WWWboard

• 0 reacties
    • 471 weergaven

• Ik had het moeten toevoegen aan mijn vorige post. Kan je catalogeren op zender?  Bvb: Tros, Vara, vpro,  , journaal, terloops, man bijt hond, tik-tak, kooten en de bie, telefacts, dwdd, etc. Via beeldherkenning zou ai een tijdslijn kunnen maken welke zender of woorden verschijnen en daar een log bestand van kunnen maken. zonder dat jij moet kijken kan je je een beeld vormen van wat er in het bestand staat. zoveel minuten van die zender etc. Je kan een script door ai zelf laten schrijven. Ik heb het deze nacht nog gedaan. Is het zoiets dat je zoekt?   
    • Speelt hij cd's af? Of hoor je enkel wat getikt als je de cd deler start?   Als je enkel wat getikt hoort, zou ik beginnen met de lazer te kuisen.   Mvg
    • Een script door ai (artificiële intelligentie) laten schrijven en uren laten doorzoeken. Die kan aan de hand van vooropgestelde parameters dubbele bestanden zoeken, maar ook in de bestanden. voor video zal dat ook moeten lukken . Hou er wel rekening mee dat ai er ook uren/dagen kan over doen. Ik zelf ben er ook mee bezig (vooral om dubbele passages uit teksten te halen).  Dit zijn geen dubbele bestanden, maar dubbele fragmenten opsporen en tot 1 tekst te maken. Om 1 tekst te maken van 100 tekstbestanden. Gelijkaardige passages te herschrijven tot 1. Je kan ai dat werk laten doen. Hoe goed het werkt weet ik niet, ik ben er nog mee bezig. Je moet ai bekijken als een assistent die je werk afneemt.   Succes.
    • Een apparaat dat sinds 2009 op de markt is, dus maximaal 16 jaar oud.   Herstellen kan je het door het open te maken en te kijken of te meten wat er defect is. Het mechanisme of de laser pickup kunnen defect zijn.
    • Weer zo’n zender die ik altijd al had willen hebben maar nooit om durfde te vragen. 
  • Nieuwe aanmaken...