Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18266 onderwerpen in dit forum

1. site

• 0 reacties
    • 994 weergaven
  2. mr duck is verdwenen

• 6 reacties
    • 2.4k weergaven
  3. mr duck is verdwenen

• 6 reacties
    • 1.1k weergaven
  4. Pardon !!!

• 5 reacties
    • 1.7k weergaven
  5. Pardon !!!

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  6. waar gebleven ? 1 2

• 19 reacties
    • 3.4k weergaven
  7. waar gebleven ? 1 2

• 19 reacties
    • 2.8k weergaven
  8. site

• 1 reactie
    • 1k weergaven
  9. site

• 1 reactie
    • 758 weergaven
  10. Digiman

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  11. Digiman

• 0 reacties
    • 945 weergaven
  12. andere url

• 3 reacties
    • 925 weergaven
  13. andere url

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 849 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  14. Palco programmatie ?

• 7 reacties
    • 2.6k weergaven
  15. Palco programmatie ?

• 7 reacties
    • 957 weergaven
  16. Italiaanse sites

• 2 reacties
    • 856 weergaven
  17. Italiaanse sites

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven

• Met grote droefheid moet ik bekend geven dat mijn “virtuele vader”: Joost den Draaijer op 83 jarige leefdheid is overleden.  Helaas weer een rots in de Nederlandse radiogeschiedenis en een pionier in de Nederlandse radiolandschap Joost den Draaijer heeft namelijk de persoon: Drs. IJzerbout bedacht.  Drs. IJzerbout inspireerde mij weer op jonge leefdheid omdat hij tijdens de presentatie van de Top 30 op Hilversum 3 bij Joost den Draaijer kwam uitleggen hoe je zelf een radio in elkaar kon solderen.  De originele presentatie stijl van van Kooten daar heb ik altijd erg om moeten lachen op alle zenders waar hij te horen was: Radio Noordzee, Veronica, Hilversum 3. Nooit hebben andere DJ’s hem kunnen evenaren.  Bedankt, Joost!
    • Ik ook £59 en dat is overvoorraad van 10 jaar oud. Dikke kans dat die ook allang defect zijn.. Dat risico neem ik niet meer..
    • Openpli heeft nog maar een paar merken waar ze zich op richten… niet zoals vroeger. Er is geen support meer vanuit de leveranciers. Daar duidde ik op.    Maar welke springt er tegenwoordig met kop en schouders boven uit?
    • Wat wordt al een paar jaar niet gemaakt?
    • Oh nooit geweten dat de wavefrontier T90 als beste uit de bus komt als het gaat om ontvangststerkte.    ik was trouwens geblokkeerd door de moderator die er vanuit ging dat ik aan illegale praktijken doe. Een dag moeten wachten op een reactie helaas
  • Nieuwe aanmaken...