Ga naar inhoud

Hardware

Alles over je PC en randapparatuur.

2772 onderwerpen in dit forum

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 18 reacties
    • 4.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.3k weergaven
  1. Iomega zipdrive 100 MB op parallele poort 1 2

• 15 reacties
    • 5.2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.2k weergaven
  2. zodra de pc van stroom voorziet wordt...

• 12 reacties
    • 1.4k weergaven
  3. USB partitie verwijderen

• 5 reacties
    • 7.3k weergaven
  4. computer doet plots niets meer 1 2

• 19 reacties
    • 3k weergaven
    • 17 reacties
    • 3.8k weergaven
  5. USB printer aan de NSLU2

• 13 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 2.8k weergaven
  6. Laptop Dell Latitude D510 microfoon..?

• 2 reacties
    • 2.8k weergaven
    • Sat4all vriend

1394- of lan verbinding? 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 3.9k weergaven
    • Sat4all vriend

Audio kraakt bij nieuwe installatie XP. 1 2 3 4 5

• Sat4all vriend
    • 67 reacties
    • 48.8k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.8k weergaven
  7. Uitgang van een laptop

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • Sat4all vriend

HD op USB of op een PCI kaartje, wat is slimmer? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 30 reacties
    • 4.3k weergaven
    • Sat4all vriend

Fax verzenden via computer

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven

• https://jouw.postnl.nl/online-versturen/nl-NL/pakket/kiezen, heb je geen app voor nodig.
    • Bedankt voor de info , dit gaat mij niet lukken , want ik kan de app niet installeren op mijn laptop, ik ben niet zo deskundig wat dat betreft. V.G. Henkie192
    • Mooie site! En onderaan een vermelding met video over Grimeton in Zweden. Het kost moeite om daar te komen maar dan heb je ook wat: De enige nog werkende VLF zender ter wereld. Wie er hobby aan heeft kan die ook zelf ontvangen in Nederland. Ik moet wel zeggen dat ook dat niet meevalt!   Voor wie het jammer vindt dat in Kootwijk alles weg is: De kosten voor het instandhouden van gebouw en masten worden in Zweden gedragen door de Marine want ze delen die site met een geheime zender waar de overheid geld instopt...
    • Ik zou die lijst nog maar is goed nakijken want er staan er zelfs meerdere op die het voor die prijs doen. Je zit dan wel in iets kleinere dc's. 
    • Klopt, maar die eindverantwoordelijke kun je ter plekke hebben of van ver gaan halen. Je maakt mij nl. niet wijs dat jij de enige in de gehele wereld bent/was die dit werk zou kunnen doen en als jij met je vliegtuig neer zou storten dat je werkgever dan geen enkel project meer zou kunnen verkopen.   Ryanair kan dan wel roepen dat de vliegvelden veel te veel geld willen hebben voor het stijgen en landen maar als de overheden dat gezamenlijk nog veel verder opkrikken voor een schoner luchtruim dan hebben ze de keuze accepteren, stoppen of zorgen voor een luchtvloot wat veel minder CO2 en andere schadelijke stoffen uitstoot (waterdamp hoog in de lucht schijnt dus ook schadelijk te kunnen zijn) waardoor ze weer goedkoper kunnen vliegen van bepaalde luchthavens. Dat houdt wel in dat uiteindelijk de eindgebruiker mag betalen, want deze maakt er ook gebruik van en zorgt ook voor de vervuiling.
  • Nieuwe aanmaken...