Ga naar inhoud

Hardware

Alles over je PC en randapparatuur.

2772 onderwerpen in dit forum

1. probleem met brander

• 4 reacties
    • 1.5k weergaven
  2. Compaq Presario 6000 drivers ?

• 11 reacties
    • 5.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.6k weergaven
  3. XP/PRO en nulmodemkabel

• 2 reacties
    • 1.5k weergaven
  4. hub + printer

• 10 reacties
    • 3.8k weergaven
  5. Asrock moederboard

• 10 reacties
    • 1.4k weergaven
  6. HD niet meer bekend onder XP ? HELP ;-(

• 4 reacties
    • 1.1k weergaven
  7. SATA of Ultra ATA 100

• 7 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.6k weergaven
  8. plaatsen 200gig hdisk

• 7 reacties
    • 1.3k weergaven
  9. multimedia computer samenstellen

• 13 reacties
    • 1.5k weergaven
  10. netwerk

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  11. Intel of AMD ?

• 3 reacties
    • 1.6k weergaven
  12. ericson usb modem

• 1 reactie
    • 997 weergaven
  13. 8 slots AGP videokaart in 4 slots sleuv

• 3 reacties
    • 2.7k weergaven
  14. Harddisk

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  15. dvd brander, welk type is het beste?

• 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  16. hp deskjet 3816

• 4 reacties
    • 1.8k weergaven

• Uh ook eigenaren van de SOLO4K en de ULTIMO4K kunnen je helpen met een antwoord.   Alle Vu+ receivers kunnen streamen. Als je een Single tuner hebt kun je streamen naar één ander apparaat. Als je een twin tuner hebt zoals die SOLO4K van jouw kun je ook streamen en afhankelijk qua tuner configuratie naar twee andere apparaten. Het aantal vrije tuners bepaalt dus of er een stream opgebouwd kan worden, terwijl de eigenlijke receiver zelf ook op dat kanaal kijkt.   Maar hetgeen je ontvangt bepaalt wel of er via een codeersysteem gedecodeerd beeld wordt doorgegeven aan de receiver zelf of aan een andere receiver of pC, want er zijn met de moderne smartcards SID limitaties zoals bij CDS en TVV. Daar is namelijk vaak maar één SID beschikbaar in plaats van 2 of meer zoals we dat van voor 2014 kennen.   Je hoeft helemaal geen nieuwe receiver om te kunnen streamen.  
    • waarom zou die geen streaming kunnen en wat bedoel je juist met streaming ? Iptv gaat daar prima mee
    • Beste Ceesv, Mijn vraag heeft daar inderdaad niets mee te maken. Ik heb de vraag inmiddels op het VU+ gedeelte geplaatst. Ik stelde de vraag omdat jij ook de DUO-4K gebruikt, maar het woord kapen betekent bijna dat ik hier een misdaad heb begaan.
    • Ik gebruik nog steeds de VU+ Solo-4K, het nadeel hiervan is geen streaming. Ooit wilde ik overstappen op de VU+ Ultimo-4K, maar die was toen al niet meer leverbaar. Is de VU+ DUO-4K SE de opvolger van de VU+ Ultimo-4K en qua mogelijkheden hetzelfde. Kan je met de VU+ DUO-4K SE wel streamen en wat zit er extra op de BT uitvoering van deze VU+. Welke tuner is aan te bevelen? Wie gebruikt deze DUO-4K SE en wil zijn ervaringen hier plaatsen.
  • Nieuwe aanmaken...