Ga naar inhoud

Audio, TV en Video apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

2641 onderwerpen in dit forum

1. Opnemen van LCD TV met ingebouwde DVB-T en S tuner

• 2 reacties
    • 7.1k weergaven
    • 48 reacties
    • 23k weergaven
    • Sat4all vriend

Welke 32"lcd tv? 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 11.9k weergaven
  2. beamer keuze

• 9 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 6 reacties
    • 6.9k weergaven
    • 12 reacties
    • 4k weergaven
  3. Aanschaf DENON 3806 1 2

• 28 reacties
    • 8.8k weergaven
    • Sat4all vriend

dvdo de moeite waard? 1 2

• Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 9.2k weergaven
  4. Wachten op HD ontvanger?

• 5 reacties
    • 5.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
    • Sat4all vriend

bij geluid

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 3.2k weergaven
  5. Service Doc. Kenwood A-722L

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  6. 625p ook een HD standaard? 1 2

• 22 reacties
    • 13.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 6.2k weergaven
  7. muziekbestandje voor 7.1 virtual

• 3 reacties
    • 830 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 14.9k weergaven
    • 5 reacties
    • 7.6k weergaven
    • Sat4all vriend

Display Dvd Recorder Philips doet raar?

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1.8k weergaven
  8. LCD Medion van $#@%!%#$#@#!

• 4 reacties
    • 6.6k weergaven

• https://nos.nl/artikel/2545726-kosten-noodnachtopvang-asielzoekers-lopen-in-miljoenen de wereld op z'n kop uh ik zou als asielzoeker het geld vragen en naar een penthouse suite in het MGM Bellagio Hotel trekken dat kost je maar 1800$ per nacht. Als de asielzoeker zegt dat hij voor "pleasure" de USA bezoekt komt het goed 😁  
    • Ik heb het idee dat het nu effectief wel opgelost is. Als ik op @Alex1970 zijn "i"tje druk krijg ik te zien dat de kaart geupdate is tot 25 januari. Dat was vorige week nog 5 januari.  Thanks to all 😍
    • In 2006 zijn "wij" ook in Vegas geweest en in het Luxor hotel (piramide-vorm) gezeten met zijn liften die ongeveer onder een hoek van 45 graden op en neer gaan. Tevens op de begane grond heeft iedere kruk aan de bar een eigen gokdisplay, bizar maar wel leuk. De gehele begane grond bestaat uit gokken, daar waren (dus) de bars maar ook roulettetafels, 1 armige bandieten, pokertafels enzovoort.    Ook getrouwd aldaar in de Graceland wedding chappel.   Allemaal prachtig om te zien maar 1 x is voldoende. @Drs. IJzerbout De filmpjes die jij ooit heb laten zien van Dubai met betrekking tot de fonteinen vond ik overigens vele malen indrukwekkender dan dat ik nu zag in Vegas bij de F1.
    • in 1985 was het Bellagio nog niet gebouwd.  Toen stond het Dunes hotel er nog.   
    • Mijn favoriete bar was in het Bellagio.  De Fontana bar. En leuke bar met podium veelal met muziek.  Je kon dan naar buiten en had een prachtig uitzicht op het hotel Paris met de Eifeltoren. En daarvoor de wereldberoemde Bellagio fonteinen.  Heel wat 🥃‘s gedronken daar.  De laatste keer dat ik er was trad daar Nocy op. Een Spaanse Gitarist.  Ik heb meteen een CD gekocht van hem: „Flames of Spain“.  Hij speelde een jaar later in het Mirage. 
  • Nieuwe aanmaken...