Ga naar inhoud

Audio, TV en Video apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

2647 onderwerpen in dit forum

1. dig videocamera

• 8 reacties
    • 6.5k weergaven
  2. beamer scherm

• 7 reacties
    • 5.1k weergaven
  3. surroundgeluid door vcr/sattuner

• 1 reactie
    • 3.5k weergaven
  4. Selfmade big screen II

• 2 reacties
    • 4.1k weergaven
  5. Uw ervaring met een JVC XV-E112

• 5 reacties
    • 4.4k weergaven
  6. selfmade bigscreen 1 2 3

• 38 reacties
    • 20.5k weergaven
  7. service

• 7 reacties
    • 7k weergaven
    • 12 reacties
    • 9.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 5.5k weergaven
  8. kopen van home cinema 1 2

• 19 reacties
    • 11.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 6.1k weergaven
    • 25 reacties
    • 10.6k weergaven
    • 8 reacties
    • 8.2k weergaven
    • 12 reacties
    • 8.3k weergaven
  9. Rare stippels op tv

• 12 reacties
    • 7.5k weergaven
  10. LCD vs. CRT projectoren.

• 8 reacties
    • 6.2k weergaven
  11. probleem met tv scherm

• 0 reacties
    • 6.1k weergaven
  12. Scart stekkers

• 7 reacties
    • 8.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 6k weergaven
    • 4 reacties
    • 6.2k weergaven

• De 3.10m C-band schotel lijkt me geweldig als ik de ruimte er voor heb (ben me aan het oriënteren op verhuizen). De Channel Masters, vooral door de sr1224, stuur je deze aan via een v-box? En die hebben ook een elevatie-actuator? Die bedien je handmatig denk ik? Maar ook de gregorian is mooi, is die draaibaar?
    • Gerrit   het gaat niet om de lintjes   er wordt massaal voorgesorteerd op nieuwe verkiezingen    kijk maar hoe de vvd als een blad aan de boom gedraaid is mbt het vuurwerkverbod          hoe doorzichtig
    • Aantal jaren terug gestopt met satelliet-tv    De schotel gaat binnenkort van de schuur af.   Hangt er al zeker 12 jaar.   Iemand interesse voordat ie bij het oud ijzer gaat?   Evt foto’s op verzoek  Moet ze nog maken 
    • Straks een hele dag kwijt voor 150 personen + alle personeel waar daar extra voor nodig is omdat de PVDA vind dat de minister president ook aanwezig moet zijn en daarvoor een hoofdelijke stemming heeft aangevraagd (waarvoor dus iedereen terug moet komen) en dat voor 5 lintjes? Dan vraag je je toch wel af of men wel enig benul van kosten heeft of dat men er alleen maar voor eigen parochie preekt. Alleen aan kosten voor de kamerleden praat je dan al over ruim 50.000 euro per dag  
    • Naar iedereen die het aangaat, oftewel zoiets hoort publiekelijk bekend te worden gemaakt.   Als ik bijvoorbeeld wil kijken naar zenders uit Guinee moet ik wel weten waar ze te vinden zijn. 
  • Nieuwe aanmaken...