Ga naar inhoud

Audio, TV en Video apparatuur

Alle informatie over Audio, TV en Video.

2647 onderwerpen in dit forum

1. HK 8500

• 1 reactie
    • 5.5k weergaven
  2. JVC DVD speler

• 5 reacties
    • 6.9k weergaven
  3. jvc hdd recorder

• 8 reacties
    • 5.8k weergaven
  4. Aiwa HT-DV90 defect

• 0 reacties
    • 5.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 7.7k weergaven
  5. Wat mag je vragen?

• 8 reacties
    • 7.3k weergaven
  6. Nieuw forum

• 3 reacties
    • 6.4k weergaven

• Ik ben licht hardhorig en daarom kijk ik zoveel mogelijk met ondertitels om het draaglijk te houden voor mijn huisgenoten. Maar gewoon tv kijken lukt prima, maar als ik een opname wil bekijken zijn de ondertitels een paar seconden in vertraging. Dat is heel storend. Mijn tv = lg oled 55e9pla en de satellietontvanger = Vu Uno4Kse. Hoe kan ik dit opgelost krijgen? Met dank bij voorbaat.
    • Nederlanders klagen altijd. Ook als het goed gaat.
    • Beste Sprietje met al te graag wil ik je hulp en je advies!    Türksat is bij mij best wel zwak!  52 graden oost is vrij sterk bij mij ! (op dit moment ik weet niet of ik nog wel signaal heb als de bomen vol zitten met bladeren) op dit moment 3 tp 's van Turksat zijn de sterkste de rest wat binnen komt is heel instabiel en zwak, de metingen komen soms wel tot 80% maar dat is alleen bedrog want met de zwakste wind of regen valt het compleet weg en komt later weer terug, tp 11676 V 24444 is de sterkste en de stabielste deze to ontvang ik altijd deze  gebruik ik ook om Türksat te vinden ,tp 11558 V 30000 is fijn voor lage waardes die tot 15% signaal  de beeld stottervrij weergeeft onder 15% begint de beeld te stotteren en onder 10% is alleen signaal geen beeld. Tp 12228 is redelijk sterk maar signaal onder 35 % begint met stotteren onder 32% is al niet meer te kijken en onder 26% geen beeld wel signaal!    Jij zei het volgende schotel uitrichten naar 45 of 46 graden en dan is moest ik de multi lnb rail 26 graden schuin doen en lnb voor 52 graden oost aan het uiteinde recht schuiven.    Maar ik zeg het nogmaals ik kan voor geen meter 45 of 46 graden oost ontvangen ik krijg geen enkele tp binnen (zelfs geen data en feed tp's) hoe moet ik dan mijn schotel uitrichten naar een denkbeeldige 45 of 46 graden oost?? Satfinders werken voor geen meter bij mij! Als bijvoorbeeld de schotel goed staat ingesteld op Türksat zeggen die domme apps dat ik 78 tot 90 graden de schotel naar rechts moet draaien dus richting West! Die apps werken echt voor geen meter bij mij! Dus ik vraag je het nogmaals wat ga ik doen als ik 45 of 46 graden met voor geen mogelijkheid kan vinden en ik laat de schotel dan Uitgericht op 42 graden oost,Türksat,  hoe schuin moet ik de rail zetten om 52 graden oost erbij te kunnen ontvangen?? En wat is de afstand tussen deze twee lnb's ik meen dat dat min of meer 17 cm is toch??    Gr. Gökhan Tasgin.    
    • Maar, zoals we Verstappen ondertussen wel kennen, is het eerst een hoop gemopper om dan in één keer een recordtijd neer te pleuren. In de Qualifying doet ie dat dan. 
    • Max klaagt over de balans in de bolide.
  • Nieuwe aanmaken...