Ga naar inhoud

Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.

5480 onderwerpen in dit forum

1. Van CD naar MP3 en branden met Nero vraagje

• 11 reacties
    • 2.1k weergaven
  2. instellingen DVB Dream

• 1 reactie
    • 660 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 669 weergaven
  3. Slecht beeld/mozaiek

• 6 reacties
    • 2.2k weergaven
  4. Van AVI naar JPG

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
  5. problemen ondertitels in avi bestand met ffdshow

• 1 reactie
    • 1.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.6k weergaven
    • Sat4all vriend

Netwerkmogelijkheden SkyStar PCI-kaart?

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 12 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 631 weergaven
  6. Philips clevercast pc

• 0 reacties
    • 920 weergaven
  7. dvd navigatie

• 3 reacties
    • 2.8k weergaven
  8. Probleem met ondertitels en IfoEdit.

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  9. amd 64 en skystar 2 + disecq motor

• 4 reacties
    • 729 weergaven
  10. Nieuwe Yankse 1.32.1 is uit

• 5 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 937 weergaven
  11. game cd back up maken

• 7 reacties
    • 842 weergaven
    • 0 reacties
    • 992 weergaven
  12. Polsat en Tps Fix S2emu 1.091

• 14 reacties
    • 2.1k weergaven

• Ja dat is met Jutta Leerdam ook. Iedereen kan er op spelen, maar alleen Jack Paul mag het.
    • Zo te zien zou dat boxje dat kunnen doen, maar lees je even goed in op de verkoopsite of ik gelijk heb en hoe dat werkt met (bijvoorbeeld) VLC.
    • Daar kan ik het image downloaden, het ging mij alleen om de plugin. Gevonden in een forum bericht op dezelfde website.
    • Verstappen checkt in z’n hotel in en doet valet parking:   https://www.facebook.com/share/v/15dL9pkdpU/?mibextid=UalRPS
    • Ook proficiat aan Verstappen met het behalen van zijn vierde titel. 🏆   Maar ik wil ook even van de gelegenheid gebruik maken om in deze topic te melden dat wij in Belgenland sinds middernacht ook een wereldkampioen in de internationale motorsport rijk zijn. In Japan kroonden Thierry Neuville en zijn co-pioloot Martijn Wydaeghe zich tot wereldkampioen in de "FIA World Rally Championship Rally".🏆   Thierry is de eerste Belg  ( en ook in de lage landen ) ooit die daarin slaagde. Co-piloot Martijn is een rasechte West-Vlaming en streekgenoot , het maakt het plaatje volledig af. Ik ga er geen nieuw topic op het forum over openen want op een bericht van een simpele Belgische wereldkampioen zal er toch geen Hollander reageren. Ook België kleurt vandaag in de motorsport als een regenboog. 😁   https://sporza.be/nl/2024/11/18/historisch-thierry-neuville-is-eerste-belgische-wereldkampioen-rally-na-crash-van-concurrent-tanak~1731929558820/
  • Nieuwe aanmaken...