Ga naar inhoud

Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.

5482 onderwerpen in dit forum

1. Hauppage ci adaptor

• 4 reacties
    • 1k weergaven
  2. DVD branden met een gewone brander

• 5 reacties
    • 806 weergaven
  3. irritant blokje bij prog dvb.

• 8 reacties
    • 1.1k weergaven
  4. DVD hoesjes uitprinten

• 7 reacties
    • 1.2k weergaven
  5. Vob files gemaakt voor DVD knippen en plakken

• 6 reacties
    • 3.1k weergaven
  6. dvd van de domicaanse republiek

• 12 reacties
    • 1.7k weergaven
  7. subtitles terminator 3

• 14 reacties
    • 1.3k weergaven
  8. terminator 3

• 4 reacties
    • 851 weergaven
  9. copie maken van murder by numbers

• 4 reacties
    • 554 weergaven
  10. Sub toevoegen ?

• 3 reacties
    • 964 weergaven
  11. films copieren

• 1 reactie
    • 766 weergaven
  12. showshifter

• 0 reacties
    • 527 weergaven
  13. MPEG files aan elkaar plakken

• 5 reacties
    • 1k weergaven
  14. stilstaand beeld bij kopie van kopie dvd

• 3 reacties
    • 763 weergaven
    • 0 reacties
    • 858 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.9k weergaven
  15. tv kartje

• 2 reacties
    • 631 weergaven
  16. NTSC DVD omzetten in PAL

• 5 reacties
    • 1.9k weergaven
  17. Yankse (of andere) NAGRA2?

• 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  18. van vcd naar dvd

• 1 reactie
    • 703 weergaven

• Fijn! Het genoegen is geheel wederzijds.     Kijk, het wordt steeds duidelijker waar de schoen wringt.   In dit topic ging het over (mogelijk) te grote signaalsterkte vanuit de LNB; dat bleek uit de context ("oversturing") en ook uit de letterlijke tekst ("Hoe zou een vochtig doekje uitwerken op de signaalsterkte van het LNB-signaal?").   Deze user is kennelijk van mening dat dat hetzelfde zou zijn als signaalsterkte vanuit het satelliet-signaal. Dat is het natuurlijjk niet... Ik heb nog nooit gehoord dat iemand te sterke satellietsignalen had, die tot ontvangstproblemen leidden. En dat hij om die reden een (permanent?) natte lap over zijn LNB hing.     Overigens: een simpele test met een natte lap over mijn LNB verlaagde wel het niveau van de signaalkwaliteits-balk in mijn ontvanger, maar veranderde HELEMAAL NIETS aan het niveau van de signaalsterkte-balk. Precies zoals ik verwachtte, en zoals ik me herinnerde.     Groet, A33    
    • BBC iPlayer werkt bij mij alvast via de Kodi-addon op mijn Google TV Streamer 4K. Met VPN weliswaar.
    • Wat bedoelen ze hier nu mee?   Erg onduidelijk omschreven wat de implicaties zijn.    Als je een upgrade doet en ineens ben je al je gegevens kwijt omdat het backup formaat is veranderd, dan moet je niet raar opkijken dat veel mensen boos worden.  Of bedoelen ze dat je vanaf 9.1 gemaakte backups niet in versie 9.0 of lager kunt gebruiken?  Dat is nog niet handig maar dan is het minder erg.
    • Kijk al geruime tijd TV via een chromecast met google TV.   Ik slaag er wel niet in BBC te kijken. Heb al verschillende apk's geinstalleerd van de BBC iplayer, maar slaag er niet in beeld te krijgen, evenmin via de ITV app   idem voor Pro7/sat1...  geen enkele Joyn apk krijg ik werkende.   Een VPN inschakelen helpt ook niet.   Heeft er iemand een oplossing om die apps werkende te krijgen op google tv of is dit technisch niet mogelijk?   dank voor de tips      
  • Nieuwe aanmaken...