Ga naar inhoud

Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.

5487 onderwerpen in dit forum

• 14 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 690 weergaven
  1. DVD-Recorder - PX-708A

• 2 reacties
    • 683 weergaven
  2. manual multidec

• 1 reactie
    • 751 weergaven
  3. Foto Cd

• 4 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 860 weergaven
  4. dvd bewaren op schijf

• 1 reactie
    • 1.3k weergaven
    • 6 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.6k weergaven
  5. Leker low budget sat kijken !

• 5 reacties
    • 1.6k weergaven
    • Sat4all vriend

MP3 op DVD branden

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 2.2k weergaven
  6. sychronisatie

• 2 reacties
    • 536 weergaven
    • 5 reacties
    • 972 weergaven
  7. mpeg2 bestand afspelen

• 2 reacties
    • 712 weergaven
  8. prog dvb

• 2 reacties
    • 733 weergaven
  9. cd met matrix er op

• 14 reacties
    • 4.4k weergaven
  10. subs

• 12 reacties
    • 941 weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
  11. DVD files (.VOB) direct bewerken !

• 1 reactie
    • 519 weergaven
  12. avi bestand

• 4 reacties
    • 777 weergaven

• Dat een kabel kan breken door veel beweging dat kan ik beamen, bij bewegende machines, maar dan heb ik het over heel veel bewegingen. En dat zal met een mast op en neer niet in de buurt komen. Wel kan de lus door de wind bewegen natuurlijk EN de veroudering door zonlicht. En dan mogelijk water in de kabel.   Je hebt de websdr goed aan de gang, dan kun je 'm in de mast hangen, met een korte coax zonder beweging.
    • Dat gaat binnen onafzienbare tijd vanzelf gebeuren.
    • Bij mij staat die nog steeds in de play store. De Vu+ player HD werkt op mijn tablet zonder problemen, ik gebruik die elke dag.   Versie laatste update 30 september 2024.     Verder blijft het gissen, je geeft niet aan wat voor image je gebruikt op je box.
    • Het is gestopt met regenen, in de afgelopen 3 dagen is er in totaal 114 mm. neerslag gevallen. Nu gaan de temperaturen weer klimmen naar 25 graden.
    • Hij heeft ook net 6 weken in kritieke toestand in het ziekenhuis verbleven. Daar verlies je ook het een en ander an spiermassa en gewicht.   Ook mijn mening.   Er is iemand overleden, iemand die geprobeerd heeft de wereld een betere plaats te maken. Hij kwam op voor de armen en minderheden en hij bestreed het onrecht, ook wat de kerk mensen heeft aangedaan. Hij ging op zijn knieën en waste de voeten van daklozen, waar zijn voorgangers de voeten van priesters wasten. Hij verdient respect.   De uitvaart zal aanstaande zaterdag plaatsvinden.
  • Nieuwe aanmaken...