Ga naar inhoud

Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.

5487 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Philips dvd recorder en macrovision

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven
  1. Avi ---> Divx of S-VCD

• 2 reacties
    • 879 weergaven
    • 2 reacties
    • 704 weergaven
  2. vergelijking adsl

• 1 reactie
    • 605 weergaven
  3. Sony DVP-S335 en DVD R ?

• 1 reactie
    • 645 weergaven
  4. goede dvd site

• 2 reacties
    • 582 weergaven
    • 12 reacties
    • 1.3k weergaven
  5. skyDSL

• 1 reactie
    • 892 weergaven
    • 3 reacties
    • 3.3k weergaven
  6. DVB kaart

• 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 20 reacties
    • 3.8k weergaven
  7. stukken film weg

• 4 reacties
    • 698 weergaven
  8. dvd schijf te klein

• 4 reacties
    • 753 weergaven
  9. +dvd-r wel -dvd-r niet

• 4 reacties
    • 940 weergaven
  10. Waar vind ik dixv codec voor WINDVD

• 1 reactie
    • 786 weergaven
  11. svcd naar stand alone speler formaat

• 7 reacties
    • 606 weergaven
  12. te weinig schijf ruimte

• 2 reacties
    • 1.8k weergaven
  13. subtitles niet syncroon

• 1 reactie
    • 632 weergaven
    • 25 reacties
    • 6.4k weergaven
  14. servers toevoegen bij bnr2

• 10 reacties
    • 1.4k weergaven

• HDMI is het merk , echt waar er staat 2 keer HDMI op , 1 keer met tm ernaast van van trademark , dus dat is het merk
    • Kijk, er is natuurlijk voor elke geprogrammeerde opname een vrije tuner nodig, met FBC Dual tuners zijn dat er 6 x 2. Echter dan moet die tuner ook gevoed worden door Unicable II wide band LNB's aan de wok. twee twin LNB's (jij noemt het duo LNB's) is dus niet genoeg om elke tuner te voeden met onafhankelijke input van de LNB   Dit gaat over overlappende opnames en/of opnames tergelijkertijd!   Daarenboven is er natuurlijk het beperkte SID van de smart card voor paytv.    
    • Ik draai helemaal niks om,  jou verhaal toont juist aan dat ik gelijk heb. En de overheid is de minst betrouwbare partij op dit moment.  Als die ooit compleet veranderd en het eerlijker en beter aanpakt zullen bedrijven zich ook beter moeten gaan gedragen.   Ik kom ook uit een bijstandsgezin in de jaren 80/90. Maar ik heb niet het idee dat ik daardoor veel heb gemist. Ik ben begonnen met muziek op cassette bandjes opnemen van de radio maar dat was allemaal gedoe.   Ik had ooit 1 CD gewonnen in die tijd maar geen CD speler. Iets later kreeg ik van iemand een computer om mee te spelen, had die gekocht maar er zelf geen kijk op. Toen ik door kreeg dat je daarmee muziek kon afspelen, opnemen/rippen/comprimeren en dus ruilen.  Ik ben heel vroeg in de midi/mp2/mp3 scene beland en we hebben zelfs als klas/schoolgenoten nog geld bij elkaar gelegd voor de eerste CD brander. 2-jaar later hadden we er allemaal eentje. En iets later kwam het uitwisselen via irc/p2p/usenet.  Ik heb in het mijn leven misschien nog 2 CD's gekocht maar meer ook niet. Nu heb ik een muziek collectie van Terabytes, letterlijk mijn eigen Spotify. Ik ben  nog videoclip ripper geweest rond de eeuw wisseling ik had een DVB-S kaart en nam aan de lopende band clipjes op, comprimeerde ze en gooide ze op internet. Toen was er nog geen Youtube.  Later kocht ik een 2e hands xbox en heb ik laten ombouwen niet zo zeer voor de spellen want  ik speelde alleen Halo maar meer zodat ik XBMC (xbox media center) kon uitproberen. Dat was een shot in de roos.    Als nu kijkt hoe het zich allemaal heeft ontwikkeld, Tante Truus kan via een website een aanvraag kan doen voor films en content wordt meteen totaal geautomatiseerd gedownload en is  binnen luttele minuten beschikbaar  om te streamen,  de plex/emby/jellyfin en kodi scene is huge.!       Het is prima dat je wilt betalen als je achter een product staat of de visie en ideologie van een bedrijf. Maar veel mensen beginnen door te krijgen hoe het in elkaar steekt en dat je belazerd wordt waar je bij staat.   Kortom je moet je eigen wereld maken Tonski.
    • Bussum ver? Come on, daar ging ik vroeger ieder weekend heen!    Grapje.   Nou hoe het werk weet ik duas echt niet maar een belende is met mij begonnen en een voor een de coax kabel ingestoken en opeens deed ie alles. En zeer mooi beeld. Ben zo blij als een (blije) gek!   Naar het noodlot blijft mij achhtervolgen .... lees en huiver. Ik heb 6 programma's geprogrammeerd over 24 uur zoals ik dat al 10 jaar doe. Dus min of meer om uit te proberen. Nou van de 6 stond er daarna een in de lijst en kon ik dus terugkijken.  DE andere vijf werden wel genoemd maar allen met 0.00 opname tijd en als ik desondanks op afspelen klik komt ook meteen het woord END. Ik zag dat vanochtend en heb dus snel iets geprogrammeerd. Nou, dat staat er weer NIET op.  Terwijl ik die zenders wel gewoon kan kijken en hun EPG ook en dus ook de opdracht kan geven dit op te nemen. Via de oude vertrouwde manier. Alleen dus ... helaas pindakaas. Dus ik blijf "hangen" op......... - wel alles kunnen kijken - kunnen "programmeren" - echter er wordt veel, vaak  aangegeven dat ie heeft "opgenomen"alleen er is niks opgenomen. Soms echter dus wel en kan ik het terugkijken. Je zou bijna denken dat de zenders wel worden doorgegeven aan de tv , maar in de mediaplayer niet "aankomen"??
    • ja ook die heb ik gezien enkele jaren later als rerun. Er waren ook enkele angstaanjagende UFO scifi series. Maar ik mocht ook Simon Carmiggelt kijken en Godfried Bomans, Willy Milowitsch Theater Ohne Sorge, GBJ Hilterman, VPRO Frank Zappa met de blote tieten Nonnen werd gelijk uitgeschakeld door m'n moeder. 😁
  • Nieuwe aanmaken...