Ga naar inhoud

Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.

5481 onderwerpen in dit forum

1. Welke kaart is geschikt

• 3 reacties
    • 888 weergaven
  2. hauppage WinTV DVB-c/NEXUS-c of s ??

• 1 reactie
    • 691 weergaven
  3. Opensky

• 3 reacties
    • 1k weergaven
  4. Europe Online

• 2 reacties
    • 821 weergaven
  5. tmpegencoder

• 2 reacties
    • 645 weergaven
  6. Svcd

• 5 reacties
    • 1.9k weergaven
  7. Yamakawa 713

• 13 reacties
    • 1.4k weergaven
  8. Draadloos internetten

• 2 reacties
    • 830 weergaven
    • 0 reacties
    • 706 weergaven
  9. Geen Video Cd meer met Nero 5.5.8.0

• 11 reacties
    • 1.6k weergaven
  10. Philips DVDRW208 upgrade met +R

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  11. ulead video

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  12. subs bij divx zetten

• 7 reacties
    • 1.2k weergaven
  13. Grundig tv probleeem

• 3 reacties
    • 780 weergaven
  14. uitgangen dvd speler

• 1 reactie
    • 981 weergaven
  15. TYPHOON TV SAT DVB-S CARD CI PCI

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  16. techno*trend tuner ?

• 10 reacties
    • 4.3k weergaven
  17. hauppauge kaart met sky

• 1 reactie
    • 1.4k weergaven
  18. flash 29F040QC voor Tokai 715

• 1 reactie
    • 1.4k weergaven
  19. Schokkend beeld

• 2 reacties
    • 1.6k weergaven

• Ben het aan het uitproberen en het valt me zeker niet tegen. Wat me direct na opstart opvalt is dat er geen autobackup plugin is (enigma2-plugin-extensions-autobackup) om de instellingen terug te zetten na een flash. Hierdoor moet je alles weer zelf instellen en plugins installeren na een nieuwe flash.
    • @bellejt en @Tonskidutch bedankt voor jullie reacties. Ik heb een paswoord voor mijn VU gezet, maar dat heeft niet geholpen. Dat heb ik dus maar weer ongedaan gemaakt. Wat het netwerk betreft: in de samba.conf file stond als Workgroup: "VuPlus". Aangezien mijn Workgroup "WORKGROUP" heet heb ik dat in de samba.conf aangepast, maar ook dat heeft niet geholpen. In de file die Tonski hier postte stond trouwens ook VuPlus, dus daar lijkt de fout niet te liggen.   Mijn VU is via een Powerline (Mesh) met een Fritzbox 7590 verbonden, Fritz (van AVM) is hèt merk voor routers hier in Duitsland. Zie bijgaande afbeelding.    Als het probleem in mijn netwerkgegevens moet worden gezocht verbaast het mij eigenlijk dat ik mijn NAS zonder problemen bereik, maar de VU niet. Maar zoals gezegd: ik bereik nu via Filezilla de harde schijf van de VU, zodat ik gemaakte opnames naar mijn PC of NAS kan verschuiven. En ook als ik in een browser het ip-adres intyp heb ik toegang.   Overigens: ook met de laptop van mijn vriendin is de toegang tot de VU inmiddels niet meer mogelijk....   Het zou mooi zijn geweest als ik de VU als drive in mijn netwerk zou kunnen oproepen, maar blijkbaar mag het niet zo zijn. Maar toegang heb ik nu in ieder geval wel via Filezilla, dus mijn probleem is voor 80% opgelost, zou ik zeggen. Daarvoor nogmaals dank! fritzbox vu.pdf
    • Ben eea aan opnemen en krijg bij aanklikken van sommige toetsen da windows gongske te horen, en da oogt nie prettig Hoe da vermjjden? Ik wik al  die windows toeters afgeschakeld hebben Bij voorgaande win versie kon ik da perfekt.
  • Nieuwe aanmaken...