Ga naar inhoud

Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.

5480 onderwerpen in dit forum

1. Sony DVP-S336

• 9 reacties
    • 4.2k weergaven
  2. TT-dvb-s zender editor

• 2 reacties
    • 5.5k weergaven
    • 13 reacties
    • 5.2k weergaven
  3. bysky en win2000

• 2 reacties
    • 3.1k weergaven
  4. Wat is een goede ISP voor de schotel.

• 1 reactie
    • 4.7k weergaven
  5. Samsung 511

• 3 reacties
    • 2.3k weergaven
  6. xing payer

• 1 reactie
    • 1.7k weergaven
  7. ipdvb2000

• 0 reacties
    • 1.6k weergaven
  8. DVD Regio vrij maken

• 0 reacties
    • 4k weergaven
  9. creativedx3+authenticate

• 2 reacties
    • 2k weergaven
  10. Regio vrij maken DVD

• 4 reacties
    • 3.3k weergaven
  11. Philips DVD regio vrij maken

• 0 reacties
    • 4.3k weergaven
  12. DVD-R(W) en AC-3

• 2 reacties
    • 2k weergaven
  13. Niet meer inloggen ByeSky

• 8 reacties
    • 6k weergaven
  14. BySkyBy

• 10 reacties
    • 4.3k weergaven
  15. Beeldkwaliteit

• 6 reacties
    • 4.7k weergaven
  16. Tiscali breedband via satelliet

• 0 reacties
    • 5.6k weergaven
  17. Rippen?

• 6 reacties
    • 5.2k weergaven
  18. BySky over netwerk

• 4 reacties
    • 4.2k weergaven
  19. Div-x

• 8 reacties
    • 2.4k weergaven

• Kreeg gisteren toch een serieus bericht van Google Als je voor mei volgend jaar je gegevens niet overzet van je PC naar een device dan ben je deze kwijt en kun je de tijdslijn niet meer bekijken en dus ook niet meer zien waar je een bepaalde dag bent geweest. Alsof het handig is om dit te gaan bekijken op het kleine schermpje van je GSM. Dan krijg je een heel verhaal van Google maar niet waarom dit straks niet meer mogelijk is.
    • Dat is toch echt een calculator voor prime focus schotels, zoals er ook boven staat: "Calculator for F/D ratio of a prime focus antenna".   En "daarna de LNB afstand na gemeten": de afstand van de LNB waarheen? Het plaatje van Rimantss waar ik naar verwees heeft de goede maten. f/D =~ 1080 / 1800  (1080 want clearance angle = 0 bij deze schotel, zoals ik al schreef).   Hier bijv een kopie van Rimantss' plaatje op sat4all: https://www.sat4all.com/forums/topic/367883-c-band-lnb-advies-nodig/#findComment-2556915   De openingshoek van deze schotel is bijna 80 graden. Aan de hoge kant, maar niet heel abnormaal voor offset schotels, zou ik zeggen. In zo'n geval zou je je LNB zelfs nog ietsje hoger kunnen richten dan het diepste punt, zou ik zeggen.   Verder zijn feedhorns niet mijn expertise.   Groet, A33
    • 16°E 12643 V 27500 Aut  ID: SRTV Feed HD
    • Ik ben je weer zéér erkentelijk, daar kan niemand tegenop. Kortom, bedankt.   Boeiend, die lage temperaturen, goed voor de banden... En die tijden, ach, je moet er wat voor over hebben... toch?
    • Astra 2E/F/G - 28,2° Oost:   Dan word binnenkort TP 41 / 10714 H ook uitgeschakeld.
  • Nieuwe aanmaken...