Ga naar inhoud

Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.

5480 onderwerpen in dit forum

1. Software DVB-s Win2000 is er

• 0 reacties
    • 3k weergaven
  2. Vraag van newbie over Windvblive

• 0 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 6.5k weergaven
  3. Bandbreedte EOL 1 2

• 26 reacties
    • 10.4k weergaven
  4. TV OP DE COMPUTER

• 2 reacties
    • 5k weergaven
  5. TELEMAN

• 0 reacties
    • 4.1k weergaven
  6. Superweb En EOL

• 2 reacties
    • 4.4k weergaven
  7. modificatie ic`s

• 0 reacties
    • 5.8k weergaven
  8. DVD DATA

• 0 reacties
    • 5.8k weergaven
  9. CI patchen met iternetkaatje????

• 0 reacties
    • 5.6k weergaven
  10. Post deleted by Toxic[Q]

• 3 reacties
    • 5.4k weergaven
  11. dealer bysky vraagt hulp

• 0 reacties
    • 5k weergaven
  12. revoy 2200

• 0 reacties
    • 7.3k weergaven
  13. CI + MODUL WERKT NIET HELP

• 4 reacties
    • 8.2k weergaven
  14. Welke DVD kopen

• 7 reacties
    • 13k weergaven
  15. yamakawa 715

• 2 reacties
    • 12.5k weergaven
  16. BYSKYKAART

• 1 reactie
    • 4.2k weergaven
  17. Galaxis=technotrend???

• 0 reacties
    • 4.6k weergaven
  18. dvb-s in win.2000

• 2 reacties
    • 5.2k weergaven
  19. decoderingen pc sateliet

• 0 reacties
    • 5.8k weergaven

• Werkt weer 1x zdf.py eringezet daarna was de zdf plugin in het menu verdwenen. Daarna image er opnieuw in gezet en plugin gedownload. Dan zdf.py erin gezet en de inhoud gecontroleerd. De regel API_URL was fout. Deze aangepast en walla hij deed het weer.   Tonski bedankt voor je hulp die hulp waardeer ik zeer.   groet Mj
    • Anders een leuk geschenk geweest voor Wilders, zo'n banaan zonder ruggengraat.
    • Uh de oude draad over de ARD en ZDF Mediathek op sat4all vindt je hier. https://www.sat4all.com/forums/topic/378942-mediathek-ard-en-zdf/   De ontwikkelaar van deze plugin "CommanderData" maakt de plugin eigenlijk en past ze aan voor die nieuwere images met python 3.x zoals OpenATV 7.5 Voor VTI maakt Marti_win7 een geporteerde versie voor het oudere VTI 15.0.02 en die werkt prima.   Hoe het precies zit met de OpenPli 9.x versie uit de feed weet ik niet zeker. Als je dat probleempje had met de zdf.py nadat je een nieuwere versie hebt geupdate van de Mediathek kan het helpen dat je de plugin verwijderd en het plugin er helemaal vers opnieuw installeert op je Vu+
    • Hier de punten voor Naxos, lijkt me wel het eurosongfestival haha... Ik had vorige week bij de transponders die gevraagd werden rond de 12 DB, nu heb ik rond de 13 DB. Mijn schotel moet wel nog eens deftig uitgericht worden, heb er 3 jaar niks meer aan gedaan en er zijn een paar serieuze stormen voorbij gekomen. Maar zoals gezegd, alle kanalen zoals VTM, Ned 1, ned 2 etc...werken goed !
    • banaan met ducttape’ levert 5.9 miljoen op https://www.telegraaf.nl/nieuws/2075914759/controversieel-kunstwerk-banaan-met-ducttape-levert-5-9-miljoen-op-het-is-een-cultureel-fenomeen   De koper gaat hem opeten.
  • Nieuwe aanmaken...