Ga naar inhoud

CanalDigitaal

Onafhankelijk CanalDigitaal support forum

4320 onderwerpen in dit forum

• 14 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 7.7k weergaven
  1. Dance TV is foetsie.

• 8 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 35 reacties
    • 13k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.5k weergaven
    • Sat4all vriend

Canal Digitaal test Nagravision? 1 2 3 4 13

• Sat4all vriend
    • 185 reacties
    • 112.2k weergaven
  2. Foxlife HD beschikbaar via Canaldigitaal?

• 2 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 11 reacties
    • 6.4k weergaven
  3. receiver digital 1200 ci

• 1 reactie
    • 2.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.8k weergaven
  4. Ellende op komst??

• 1 reactie
    • 2.2k weergaven
    • 13 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 22 reacties
    • 6.8k weergaven
    • 54 reacties
    • 25.6k weergaven
    • 3 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 21 reacties
    • 19.5k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.7k weergaven
  5. Set-top boxpakket => upgraden ?

• 12 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven

• Hoeveel bedrijven hebben een goede helpdesk die je ook meteen kunnen helpen ipv. een ticket aan te maken en dat je wel een keer terug gebeld wordt ook al staat op dat moment alles stil? En van de bedrijven die dat hebben hoeveel zijn er daarvan met max. 5 werknemers? Bij ons worden, ondanks dat we niet zo groot zijn, dringende problemen gewoon direct opgelost. Ik ben dus een van de weinige bedrijven met een 1e lijns helpdesk die eenvoudige zaken gewoon zelf afhandelen en minder dringende zaken uitfilteren, maar komen ze er niet uit en is het dringend dan verbinden ze de klant gewoon door en wordt deze a la minuut geholpen en dat dus elke dag van 7.00 uur tot 23.00 uur en in het weekend van 9.00 uur tot 23.00 uur. Heb je een onderhoudscontract afgesloten voor je apparatuur dan is dat meestal ook nog eens geheel gratis.   Maar is er ruimte om de auto ergens neer te zetten dan gebeurd dat ook meestal alleen zoals gezegd wordt de mogelijkheid daarvoor steeds moeilijker gemaakt en dan moet ik niet een dom dom hebben die plots niets meer zegt zodat ik ook nog verkeerd rij. Kijk zelf maar eens hoeveel parkeerhavens er nog zijn op N wegen maar ook als je een stad/dorp binnen rijdt. Parkeerplekken vindt je niet/nauwelijks meer op doorgaande wegen, meestal alleen in woonwijken en soms als je geluk hebt staat er nog een informatiebord waar je even stil kunt gaan staan.
    • Ook even een schakelaar bestellen om te kunnen schakelen tussen de lnb's....een DiSEqC schakelaar.   Optie: monoblock?
    • Let op. De meeste zenders zijn naar de Astra 3C westbeam gegaan waaronder NPO 1-2-3. Enkele zenders zijn naar de Astra 3C-oostbeam gegaan. Die kun je niet meer ontvangen in Portugal.
    • https://nos.nl/artikel/2546521-aleppo-grotendeels-in-handen-rebellen-syrisch-leger-meldt-tientallen-doden Russische luchtaanvallen.
    • Het loopt hier niet storm. Ik weet niets van zelf zoekende schotels maar als het op een andere plaats wel werkt lijkt dat niet het probleem. Hoeveel signaal marge heb je hierin normaal? Is er een dB uitlezing? Maar er schiet mij nu wel iets te binnen, hoog speculatief.   Ik vroeg mij op dit forum openlijk af waarom de footprint niet nog meer naar het oosten kan worden gedraaid aangezien daar de klanten met moeilijkheden zitten. Uit de gepubliceerde footprint lijkt er veel verloren te gaan in zee. Echter: Als de werkelijke footprint (in tegenstelling tot de kaart) toch al afvalt aan de westkant van Portugal dan is het niet ondenkbaar dat de grens van draaien van de westbeam al is bereikt.
  • Nieuwe aanmaken...