Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14147 onderwerpen in dit forum

1. Satelliet TV op PC: goede alternatieven?

• 2 reacties
    • 2.5k weergaven
  2. geen dubbele signaal

• 4 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 8 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 27 reacties
    • 19.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.7k weergaven
  3. Totaal geen ontvangst

• 4 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.8k weergaven
  4. Storing zwak signal

• 7 reacties
    • 1.5k weergaven
  5. SAT Decoderen op basis van reflectie

• 1 reactie
    • 2.5k weergaven
  6. ondvangst schotel binnen

• 10 reacties
    • 4.4k weergaven
  7. Strong 8000/8100

• 3 reacties
    • 1.7k weergaven
  8. wavefrontier t55 openingshoek

• 1 reactie
    • 2.2k weergaven
    • 12 reacties
    • 37.8k weergaven
  9. Slechte ontvangst NL123 en RTL'S

• 5 reacties
    • 2.3k weergaven
  10. Aanschaf schotel 1 2

• 18 reacties
    • 6.6k weergaven
    • 8 reacties
    • 5.5k weergaven
  11. Eredivisie2 verdwenen

• 7 reacties
    • 877 weergaven
  12. Klok gelijk zetten

• 0 reacties
    • 609 weergaven
  13. Nieuwe schotel voor de buurman

• 8 reacties
    • 3.8k weergaven
    • 15 reacties
    • 8.7k weergaven

• Reviews gemaakt door de leverancier of fabrikant kunnen nooit objectief zijn. Ze hebben er teveel in te verliezen. Jij hebt een Rebox ter beschikking gekregen, ook dit kan je bril een beetje kleuren. Voor het ogenblik zijn wij nog altijd 100% objectief zelfs als we er één kopen. Voor wat we tot hiertoe te weten zijn gekomen lijkt het mij een goede koop.
    • Nu het met de smartreader goed loopt heb ik wel de tijd om er rustig naar te kijken en zaken te testen.  
    • Ik ga zeker geen gigantische review schrijven. Dat is verder de taak van de leverancier. Mijn bevindingen gaan regelrecht naar Rebox. Ik woon er praktisch naast..
    • Ik kan het niet meer testen helaas.. Ik heb 10 kaarten onder OScam draaien nu met de VU+Ultimo 4K. Op de DM920 nooit problemen gehad...
    • Ik ben niet de enige met dit "probleem" blijkt wel.   https://www.google.com/search?q=Warning%3A+needed+try+nr+2%2C+next+ECM+has+some+delay&client=firefox-b-d&sca_esv=579fa9cb7f57f8d8&ei=RcyEZ-C9E5b-7_UP45-xmAc&ved=0ahUKEwig9LKvofKKAxUW_7sIHeNPDHMQ4dUDCA8&uact=5&oq=Warning%3A+needed+try+nr+2%2C+next+ECM+has+some+delay&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiMVdhcm5pbmc6IG5lZWRlZCB0cnkgbnIgMiwgbmV4dCBFQ00gaGFzIHNvbWUgZGVsYXkyBhAAGBYYHki_KFCNE1iNE3ABeACQAQCYAVSgAZoBqgEBMrgBA8gBAPgBAvgBAZgCAqACWsICCxAAGIAEGLADGKIEwgILEAAYsAMYogQYiQWYAwCIBgGQBgKSBwEyoAfiAg&sclient=gws-wiz-serp  
  • Nieuwe aanmaken...