Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14147 onderwerpen in dit forum

• 12 reacties
    • 1.6k weergaven
  1. Dreambox key systeem

• 0 reacties
    • 682 weergaven
  2. SmartWi vraag

• 0 reacties
    • 795 weergaven
    • 5 reacties
    • 903 weergaven
    • 3 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 15 reacties
    • 3.5k weergaven
  3. Ik wil Astra 2D maar het lukt niet 1 2 3

• 38 reacties
    • 9.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
  4. Welke Tv Vlaanderen ontvanger

• 6 reacties
    • 667 weergaven
  5. Welke ontvanger? 1 2

• 18 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 22 reacties
    • 4.5k weergaven
  6. twin lnb en derde ontvanger

• 3 reacties
    • 612 weergaven
  7. Welk type COAX kabel kiezen?

• 10 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
  8. Wat raden jullie mij aan.

• 8 reacties
    • 865 weergaven
    • 8 reacties
    • 787 weergaven
    • 8 reacties
    • 1k weergaven

• juist, want in de buitenlanden moet ik ook vaak voor gebruik van wegen betalen (tol) en als ik meer dan 180 dagen per 12 maanden in een buitenland verblijf (woon) dan ben ik verplicht me daar in te schrijven als inwoner en daarop wordt gecontroleerd, wat in NL veel te weinig (helemaal niet) gebeurd.....ben vaak genoeg in Portugal door de politie aan de kant van de weg gezet ter controle....
    • Daar twijfel ik niet aan, dat gaat hand in hand met een grote bevolking. De doelen zijn iig niet realistisch.   Misschien moeten we eens een keuze gaan maken wat we belangrijker vinden, de mens in Nederland of de (grotendeels man made) natuur. En dan nog eens de keuze of de we inboorlingen van Nederland belangrijker vinden of de inboorlingen uit den vreemde.  
    • Een flink deel SD kanalen is uitgeschakeld voor wat de Duitsers aangaat. Overgegaan naar HD.. Opnieuw inspannen dus
    • Bedankt sprietje ,bij de m7 kan je die fec in antenne afstelling gewoon veranderen ,waarom krijg ik dan geen ontvangst op 23.5 en op de 2 andere astras wel ,en als die 2 goed staan moet de 23.5 ook goed staan die drie astras horen bij elkaar met een triple lnb ,dus de fec is het dan ook niet pfff ,als ik op zenders zoeken ga dan vindt de decoder de drie astras met 100% sterkte en niveau,als ik de kanalen inlaadt laad hij bij de drie astras kanalen ,toch kan ik de vertikale niet ontvangen op 23.5 maar zelfs als ik op lnb 2 geen sat ingeef zegt die nog bij status 23.5 100% horizontaal ,ik wordt er stilaan ....🤪 Van ,op de m7 met dezelfde schotel en lnb werkt alles 100% 
  • Nieuwe aanmaken...