Ga naar inhoud


Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst


14156 onderwerpen in dit forum

  1. Tekenfilm kanalen

    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Op welke satelliet staat mijn schotel gericht????

      • Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 3.4k weergaven
  2. ci module voor irdeto

    • 1 reactie
    • 527 weergaven
    • 1 reactie
    • 783 weergaven
  3. bootloader wat is dat

    • 1 reactie
    • 594 weergaven
  4. Israëlische televisie

    • 13 reacties
    • 1.7k weergaven
  5. Sexview, Sexview Plus Geen Signaal 1 2 3

    • 30 reacties
    • 9.7k weergaven
  6. Satelliet ontvangst mogelijk uit Brazilie ?

    • 9 reacties
    • 3.1k weergaven
  7. Waar vind ik de satellietlijst (clarke-belt)?

    • 10 reacties
    • 1.7k weergaven
  8. LNB voor analoog ook voor digitaal?

    • 3 reacties
    • 732 weergaven
  9. vastlopende ontvanger

    • 0 reacties
    • 450 weergaven
  10. Monoblock triax 54x60

    • 3 reacties
    • 2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 2 reacties
    • 722 weergaven
  11. Schotel advies 1 2

    • 26 reacties
    • 5.7k weergaven
  12. Aanschaf schotel en LNB

    • 5 reacties
    • 851 weergaven
  13. Echostar - Matrix reloaded - Funcard

    • 0 reacties
    • 653 weergaven
    • 2 reacties
    • 2k weergaven
  14. Monoblock en Astra sat op 28.2

    • 6 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 19 reacties
    • 2.7k weergaven


  • Berichten

    • Zie je zelf niet hoe je vraag en aanbod met een populistisch scenario bent aan het voeden. Je zou moeten beginnen met; wat is er allemaal mis met gaswinning en dan met wat is er mis met fossiele energie bronnen. Lokaal gezien in Nederland is het inmiddels gebleken dat je die winning (want het is loosing) niet moet doen. Of Trump nog meer wil gaan doen aan fracking is zijn probleem niet het onze. Veel belangrijker is we willen af van slechte lucht en van de CO2 belasting die het gebruik van gas met zich brengt. Hoe helder wil je het nu nog hebben?
    • Moet je natuurlijk wel eerst een afstandbediening hebben of je moet 'pielen' met de WebIF.. .
    • Ja je noemde het al, gespecialiseerde bedrijven en bouwvakkers. En dan Jan met de pet die de klus komt klaren met zijn mega kraanwagen om tonnen last te transporteren. Risico Analyse met desbetreffend toezicht, overzicht en bevoegdheid ter plekke die de kraanwagen machinist kunnen behoeden voor verkeerde acties zijn dus noodzakelijk. Ook om hem tijdig te stoppen. Met een spectrum aan ter plekke aangebrachte sensoren, die alle essentiële gegevens real time doorgeven aan die uitvoerende en controlerende vakmannen.   Simulaties zijn mogelijk, echter kosten veel geld.   Je kan je plu nog open goed vasthouden op straatniveau en twee verdiepingen hoger rukt de wind me die plu uit handen. Idem Dito zware lasten die veel wind vangen. Standaard was op 2 meter hoogte de windsnelheid en windvlagen meten. Dat moet gerevideerd worden.            
    • Ik kijk nergens meer vanop. Mopperen we ook niet massaal over de steeds maar stijgende onroerend goed belasting? Toch dit jaar weer bij ons met 9% gestegen. Zodra er een meerderheid ontstaat om het gas weer te winnen gaat die kraan gewoon weer open ook al gaan die Groningers op hun kop staan want dan heeft de meerderheid dat beslist.
    • niet te vergeten "of was je druk op je telefoon"?   Maar je zou verwachten dat men hier in Lochem men wel aan alle eisen zou hebben voldaan, bedrijven ingehuurd die hier in gespecialiseerd waren, pers ed. uitgenodigd om het een feestje te laten zijn en je zag op de beelden (beelden zijn nu verwijdert van het internet) dat zo'n boog gaat kantelen, begint te zwiepen en dan een paar bouwvakkers van een steiger meppen en losbreekt uit de ophanging. Toen ik de beelden zag en hoe men de hijs banden had bevestigd was mijn 1e gedachte al van "beetje laag bevestigd, zo til je onder het kantelpunt" maar je zou verwachten dat zo'n bedrijf weet wat ze doen en dat het kantelpunt dan toch wel lager zal zitten. Gevolg wel een paar doden en zwaar gewonden en dat de brugdelen nu nog steeds naast het kanaal liggen ipv er overheen. En dat dus gewoon in Nederland met al onze certificaten en regeltjes. Gisteren toevallig nog een documentaire gekeken waar men dus complete brugdelen gewoon op een tig assige vrachtwagen werden geladen en over de brug in aanbouw reden en waar de voorste wielen dan gewoon in de lucht zweefden als het brugdeel op de plek werd getild. (was ook in een Aziatisch land)    
×
×
  • Nieuwe aanmaken...