Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14148 onderwerpen in dit forum

1. Een vraag over de t.v. zenders in belgie

• 0 reacties
    • 556 weergaven
    • 19 reacties
    • 6.2k weergaven
  2. Problemen met extreme uci6400

• 0 reacties
    • 668 weergaven
  3. Analooge of Digitale LNB alps 10.7-12.75 gHz

• 4 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 971 weergaven
  4. Storing op slechts 1 transponder

• 4 reacties
    • 2.2k weergaven
  5. Schotel uitrichten voor beginners 1 2 3

• 31 reacties
    • 4.2k weergaven
  6. Beeld op zwart zonder wijziging software

• 3 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 461 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  7. Radio via de schotel?

• 11 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 634 weergaven
  8. 2 ontvangers op 1 schotel? 1 2 3

• 43 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 14 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 3 reacties
    • 989 weergaven
    • 11 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.8k weergaven
  9. Welke CI Module voor Canal DIgitaal

• 0 reacties
    • 543 weergaven
  10. ART Sport ontvangst

• 3 reacties
    • 3.6k weergaven

• Als ik de installatie zou doen (bij mijn zoon) is dit dus de ideale combinatie: Triax 80 TDS 80A + Inverto monoblock IDLB-SINM25-DOPO4-8PP. De elevatie zou ± 35° zijn of sla ik de bal mis ?  
    • Nee, de allermooiste schotel ooit is de wavefrontier T90 🙂
    • Een wespennest... vergelijk vooral zelf op verschillende tijdstippen gedurende het etmaal https://www.speedtest.net/   https://nos.nl/artikel/2551982-veel-nederlanders-betalen-te-veel-voor-hun-internet-overstappen-kan-lonen  
    • Ik zie hier in SatBeams - Satelliet Dekking Kaarten - Sat Footprint Astra 1KR / Astra 1L / Astra 1M / Astra 1N het rijtje met de satellieten het volgende: Astra 1N met toevoeging en het is nu 1N / PE en deze footprint heb ik een week geleden nog niet gezien. En V.I.P., als je kijkt bij Anamur noordelijk van Cyprus en aan zee, dat de lijnen hier wel heel dicht bij elkaar staan. Ik heb een 150 cm. schotel dan lijkt het mij sterk dat in Zuid-Israël met 180 cm. nog ontvangst is.   Alle satellieten van Astra 1 kan ik ontvangen door overspil er zijn maar twee frequenties die niet te ontvangen zijn. Hopelijk tweaken ze de 1P nog een beetje, net als de 3C, in het begin geen ontvangst en nu goede ontvangst.  
    • @gerrit B de verzekeringen hebben zeer zeker hun eigen polis met desbetreffend ook hun unieke voorwaarden, maar dat je na 6 maanden niet meer verzekerd zou zijn kan enkel door de verzekeringsnemer zelf zijn gekozen als optie voor de aller goedkoopste "haftpflichtversicherung" bij bepaalde verzekeraars. Een en ander kun je hier teruglezen (vertaalknop van je browser inschakelen) https://www.adac.de/produkte/versicherungen/autoversicherung/auslandsschadenschutz/   Een en ander kun je natuurlijk ook aanvullen voor de termijn dat je in het buitenland verblijft met je auto, net zoals je ook een tijdelijke reisverzekering kan nemen voor het verblijf in het buitenland zonder auto.   Ook de repatriëring van patiënten  en de gemaakte kosten voor de zorg in het buitenland zijn meer dan divers te noemen.   Dat er een groot aandeel grenswerkers aan de slag zijn in die grensregio die hun private lease of zakelijke autolease in het buienland hebben lopen is bekend.   Die heksenketel van verzekeringen en polissen is echter niet het topic. De Brexit en het wegvallen van EU geld is ten eerste als oorzakelijk verband te noemen voor die ETA.  
  • Nieuwe aanmaken...