Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14137 onderwerpen in dit forum

1. Losse Common Interface te koop ?

• 3 reacties
    • 959 weergaven
  2. RMW: De nl'se zenders nauwelijks beeld. 1 2 3

• 39 reacties
    • 8.3k weergaven
  3. Super Bowl

• 3 reacties
    • 1.8k weergaven
  4. slechte ontvangst 1 2

• 16 reacties
    • 5.8k weergaven
  5. astra 1H/1G/etc

• 2 reacties
    • 1.9k weergaven
  6. fun1

• 6 reacties
    • 515 weergaven
  7. Zelf files maken??

• 2 reacties
    • 605 weergaven
  8. manhattan 5900

• 7 reacties
    • 685 weergaven
  9. seca of iredeto gw kaart verschil ?

• 1 reactie
    • 745 weergaven
  10. TVBS-E

• 3 reacties
    • 358 weergaven
    • 1 reactie
    • 462 weergaven
  11. PC Sat kaart codes.

• 5 reacties
    • 1.3k weergaven
  12. AANSCHAF Humax 5300

• 3 reacties
    • 604 weergaven
  13. Canal + abo

• 2 reacties
    • 597 weergaven
  14. Patchen

• 6 reacties
    • 780 weergaven
  15. Seca box met HDisk ?

• 4 reacties
    • 556 weergaven
  16. Wat te doen bij Canal plus en seca 2?

• 3 reacties
    • 891 weergaven
  17. philips dsx 6073 geen premiere

• 4 reacties
    • 492 weergaven
  18. kan dat?

• 7 reacties
    • 715 weergaven
  19. Frequentie veranderen van abmoteurs

• 2 reacties
    • 470 weergaven

• Ja, de jonge jenever zal ook niet ontbreken. Ik heb al vast een paar flessen besteld. 
    • Voor de buren ben ik een harman kardon HS2x0 versterker aan het nakijken. Hiervan knippert het oranje led in standby snel en als ik de versterker aanzet dan wordt deze groen en knippert langzamer. slechte solderingen nagesoldeerd en een paar elko's vervangen. dit was het helaas niet. Vreemde is dat hij 2x wel aanging en ook gewoon speelde.   Alleen gaf hij aan dat de dvd speler het al langer niet meer doet. Lijkt er op dat de speler gewoon geen spanning krijgt maar dat kan ik moeilijk meten als de voeding in protectie gaat.   wat zou dit kunnen zijn?    
    • Je vergeet zuurvlees en patat frites...
    • Ik zal een oogje in het zeil houden.  Na afloop zal ik onze Max op een bitterballen, oliebollen en stroopwafels fuif bij mij thuis uitnodigen.  Ik weet zeker dat ie dan komt, dus dat wordt gezellig. 
    • @blitz10Ik neem aan een in de auto ingebouwde?  Als je een abbo bij TT hebt afgesloten heb je vast een betaalbewijs en dus zou ik effe met TT contact opnemen.  Is niet altijd eenvoudig maar toen bij mij het updaten niet lukte (tracking in het proggie) kreeg ik uiteindelijk wel inhoudelijke reacties.   Ik heb zelf nog een oudere plak op de ruit TT met lifetime kaarten/flitsers/etc, werkt zoveel makkelijker dan het luxe ingebouwde ding of Google maps.  TT blijft nu wel mails sturen dat het verouderd is en ze me graag iets nieuws aanbieding met veel korting.   Daarnaast heb ik voor nood nog Sygic met lifetime updates op de telefoon.  Ook die is simpel qua layout maar zeker niet zo praktisch.  Betere helft zweert bij google maps - maar die is dan ook niet verwend kent niet beter.   En voor de anderen die reageerden: Ik had ooit een Navigon, opgekocht en opgedoekt door Garrmin.  Waarom?  De interface was eenvoudig, de kaarten super en het gebruiksgemak zoveel beter dan alle andere zooi die ik ooit gebruikt heb.  Maar, ik zweer nog steeds bij een apparaat dat speciaal gemaakt is om te navigeren.  Telefoon, autocomputer, veel te veel rommel die er omheen hangt.
  • Nieuwe aanmaken...