Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14137 onderwerpen in dit forum

1. lnb out

• 0 reacties
    • 836 weergaven
  2. arabic selcter

• 6 reacties
    • 506 weergaven
    • 1 reactie
    • 599 weergaven
  3. nul kabel

• 2 reacties
    • 806 weergaven
    • 3 reacties
    • 676 weergaven
  4. All Cam

• 5 reacties
    • 825 weergaven
  5. pcm update

• 1 reactie
    • 351 weergaven
  6. motor op dsx

• 1 reactie
    • 319 weergaven
  7. patch allcam voor xena 1700 ???

• 1 reactie
    • 563 weergaven
  8. magic module

• 2 reacties
    • 687 weergaven
  9. vraag over fun card

• 2 reacties
    • 596 weergaven
  10. Programmeren met multipro

• 3 reacties
    • 502 weergaven
  11. Need Your Advice

• 11 reacties
    • 730 weergaven
    • 1 reactie
    • 822 weergaven
  12. smartcart

• 4 reacties
    • 510 weergaven
  13. Geen 16/9 en Studio???

• 10 reacties
    • 915 weergaven
  14. 2e lnb

• 10 reacties
    • 806 weergaven
    • 1 reactie
    • 458 weergaven
  15. Betacrypt

• 9 reacties
    • 658 weergaven
  16. wallbanger + season interface

• 1 reactie
    • 679 weergaven

• Nee hoor, die van mij geeft ook steeds meest passende en dat zowel voor de plaats als de straat en bestaat een huisnummer uit a,b,c, enz en vraagt hij ook om de juiste te kiezen. Verder kun je vragen naar een tankstation in de buurt, een restaurant, een school enz. en denk je ik ben nog een uurtje te vroeg voor de volgende afspraak dan tik je points of interest in en laat hij je naar leuke plekjes in de buurt rijden. Werkt ook prima maar dan rij je in Amsterdam of Utrecht oid. (binnenstad van Haarlem is ook een leuke) met allerlei eenrichtingswegen en je krijgt een telefoontje tussendoor, natuurlijk keurig handsfree om geen boete te krijgen maar dan ben je ook meteen je copiloot kwijt die zegt waar je links of rechts af moet, in welk wegvak je moet voorsorteren enz. Vandaar een losse Navi (en ook niet de peperdure navi ingebouwd in de auto) want 1 minuten geen hulp bij het navigeren dat kan je in dat soort plaatsen zomaar een half uur of meer kosten om weer op de juiste plek te komen.
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Türksat 3A/4A/5B - 42° Oost:   GZT TV begint op 1 december met uitzenden Een nieuwe tv-zender genaamd GZT TV zal vanaf zondag 1 december 2024 beginnen met uitzenden op de Turkse markt. De zender zal vanaf de lancering beschikbaar zijn op een aantal tv-platforms. GZT TV zal gratis uitzenden ( FTA ) en zal niet alleen in Turkije beschikbaar zijn, maar dankzij satellietdistributie in de sterke westelijke bundel ook in Europa, waar een schotel met een diameter van ca. 60 cm voldoende is voor ontvangst. Het station zal ook beschikbaar zijn voor abonnees van de platforms Digitürk, D-Smart, Kablo TV, Turkcell TV+ en Türk Telekom Tivibu. technische parameters - GZT TV: • Türksat ( 42°O ), 11,836 GHz, Pol. V, SR 30000, FEC 2/3, DVB-S2/8PSK, FTA https://www.gzt.com/jurnalist/gzt-tv-tum-tv-mecralarinda-1-aralikta-yayin-hayatina-basliyor-3791233
    • Ik druk bij mijn Google Maps op het microfoontje en lul gewoon tegen mijn telefoon aan waar ik heen wil en hup….gaan met die banaan.  Ik wil geen ander navigeer ding.   
    • Dus je zou wel met minder reserve kunnen kijken vergeleken met Nederland? Maar Hotbird heeft toch wel een superbrede footprint? Of pak je die in een zware offset?
    • Ik had ook een tijdje een Tomtom. Die was veel intelligenter bij het invoeren van adressen. Gelijk bij de eerste en volgende letters gaf hij een reeks meest passende. Bij de Garmin moet je het helemaal intikken. En als je ook maar 1 foutje hebt moet je opnieuw beginnen. Ik doe het meestal met postcode en huisnummer, invoeren: dat werkt vlotter en minder foutgevoelig. Die moet je dan wel beschikbaar hebben... Meestal lukt dat via mijn telefoon. De Garmin heeft betere looks en is zeker degelijk. Als het om gebruiksvriendelijkheid gaat... dan was die (goedkope!) Tomtom 2 klassen beter.
  • Nieuwe aanmaken...