Ga naar inhoud


Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst


14151 onderwerpen in dit forum

  1. art

    • 0 reacties
    • 696 weergaven
  2. vraagje

    • 5 reacties
    • 561 weergaven
    • 3 reacties
    • 478 weergaven
    • 1 reactie
    • 488 weergaven
  3. Kiosque

    • 2 reacties
    • 624 weergaven
    • 20 reacties
    • 1.7k weergaven
  4. stream

    • 1 reactie
    • 487 weergaven
  5. toch philips patchen 1 2

    • 17 reacties
    • 3.4k weergaven
  6. Contact

    • 7 reacties
    • 550 weergaven
  7. Astra

    • 5 reacties
    • 932 weergaven
  8. geen balkje bij philips 7072

    • 3 reacties
    • 561 weergaven
  9. belgië 1 + 2

    • 5 reacties
    • 684 weergaven
  10. begin van de avond mtv en vh1 weg ?

    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  11. hoe kan dit !!!!!!!!!

    • 2 reacties
    • 562 weergaven
  12. Alternatieve audio kanalen?

    • 8 reacties
    • 536 weergaven
  13. Welke Funcard kopen?

    • 6 reacties
    • 716 weergaven
  14. Cartoon network 1 2

    • 19 reacties
    • 1.5k weergaven
  15. pcm

    • 4 reacties
    • 673 weergaven
  16. Key wissel Viadigital 30 West

    • 6 reacties
    • 847 weergaven
  17. settings nokia 9500

    • 1 reactie
    • 490 weergaven


  • Berichten

    • In Duitsland is de verkoop van Tesla vorige jaar met 41.7% gedaald. In Frankrijk zelfs een terugloop vorig jaar van 63% voor Tesla. Dus zal wel niet alleen maar met wegenbelasting te maken hebben. Kijk je naar het totaal aantal e-auto's in Europa dan is dat totaal wel met iets meer dan 1,5% gestegen, dus het lijkt er op dat de klappen niet in de gehele e-markt vallen maar wel bij bepaalde merken.   In Duitsland zijn er zelfs al een groot aantal autodealers die je oude Tesla en ook andere e-auto's al geheel niet meer in willen ruilen.   Verder blijkt dat je waardeverlies van een E-auto ook flink is en dat deze na 5 jaar nog slechts 35% van de nieuwwaarde waard is terwijl die van een normale auto rond de 50% is. Even een vergelijk. Je e-tron audi Q6 kost in de advanced edition zo'n € 72.000 (nog niet zo heel lang geleden kocht je daar een huis voor) en na 5 jaar is daar nog slechts zo'n € 25.000 van over Een audi A6 avant kost € 69.500 op brandstof en daar is na 5 jaar nog zo'n € 35.000 van over.
    • Jij heb toch een brievenbus-pakketje gekocht? Dan heb je als het goed is bij de ontvanger je eigen adres ingevuld, op doorgaan geklikt en daarna bij 'Wat zijn jouw gegevens?'  je eigen e-mailadres ingevuld en betaald.   Daarna ontvang een e-mail van postnl met daarin het verzendlabel. Postnl heeft dit allemaal zo eenvoudig gemaakt dat het eigenlijk niet verkeerd kan gaan.  
    • Je hebt gelijk, maar ik lees het volgende.   De markt voor elektrische auto's in Duitsland laat in 2024 een uitdagende kant zien. Volgens de laatste cijfers van de Duitse federale autotransportautoriteit (KBA) daalde het aantal nieuwe registraties van elektrische voertuigen dramatisch in augustus 2024 - maar liefst 69% minder dan in dezelfde maand vorig jaar.   en in hetzelfde bericht.   Ondanks aanzienlijke tegenslagen is de Tesla Model Y de best verkopende elektrische auto in Duitsland. Met 20.545 nieuwe registraties in de eerste acht maanden van 2024 heeft hij zijn positie als marktleider op de Duitse markt verdedigd. Het toont echter ook Tesla zwakke punten: In augustus zag het bedrijf een daling van 59,2% in nieuwe registraties. Het bedrijf heeft geprobeerd dit tegen te gaan met prijsverlagingen tot 6.000 euro. Hoewel de vraag stagneert, is de Model Y nog steeds de bestseller op de Duitse markt voor elektrische auto's.   Ter vergelijking,   De VW Group wordt ook beïnvloed door de uitdagingen van de markt voor elektrische auto's. Met 13.214 nieuwe registraties van de VW ID.4 en 15.114 nieuwe registraties van de ID.3 behoren deze modellen nog steeds tot de top van elektrische auto's, maar de verkoop ging in augustus enorm achteruit. Voor de ID.4 daalde het aantal nieuwe inschrijvingen met 85,8% ten opzichte van het jaar ervoor. De ID.3, het compacte volumemodel van VW, verloor ook aan kracht en noteerde slechts 869 nieuwe inschrijvingen in augustus.   De consument wordt steeds terughoudender bij de aanschaf van een elektrische auto, zeker nu de financiële voordelen verdwijnen.
    • De andere merken kelderen niet, ook niet in andere landen waar dit niet speelt. De EU is niet meer dol op Musk.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...