Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14150 onderwerpen in dit forum

1. progoff

• 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  2. nisa@planet.bl

• 2 reacties
    • 469 weergaven
  3. DuckV5june01 files

• 4 reacties
    • 492 weergaven
  4. seca settings

• 1 reactie
    • 455 weergaven
  5. goldprogrammer

• 1 reactie
    • 493 weergaven
  6. phoenix + piccard + goldcard ???

• 4 reacties
    • 716 weergaven
  7. reset premiere secabox

• 2 reacties
    • 450 weergaven
  8. Werkende D9000 met Sat-Keys

• 0 reacties
    • 602 weergaven
  9. Eerste pasje voor Irdeto

• 1 reactie
    • 693 weergaven
  10. TE-20se programmer

• 1 reactie
    • 941 weergaven
  11. type ontvanger

• 8 reacties
    • 549 weergaven
  12. resetting failed

• 5 reacties
    • 682 weergaven
  13. kan iemand me helpen

• 3 reacties
    • 547 weergaven
  14. Casema Sagem decoder

• 1 reactie
    • 968 weergaven
  15. Pace

• 0 reacties
    • 595 weergaven
  16. Nieuwe ontvanger

• 2 reacties
    • 621 weergaven
  17. Turkse zenders

• 1 reactie
    • 1.4k weergaven
  18. goldprogr.

• 5 reacties
    • 488 weergaven
    • 1 reactie
    • 563 weergaven
    • 2 reacties
    • 657 weergaven

• Ja, een universele programmeerbare afstand bediening.
    • Het zit je hoog.   Er is nog maar een oplossing voor jou. Laat een monteur komen op je instalatie te controleren. Wanneer je toch een glasvezel aansluiting blijkt te hebben zijn de kosten wel voor jou, maar voor dat geld is je twijfel wel weggenomen.   Zou je niet op glasvezel zijn aangesloten heb je binnenkort geen internet meer, want de analoge techniek wordt overal afgeschakeld. De foto die je zelf geplaatst hebt van je modem, laat een glasvezel modem zien, dus waarom twijfel je?   Alternatief kan je het modem verplaatsen en zelf een geel glaskabeltje tussen je huisaansluiting en het modem plaatsen.   Als laatste redmiddel, er bestaan ook geelgekleurde utp kabels.     Ik heb thuis 100% een glasvezel aansluiting die in de kelder is aangesloten op een modem, Daarna is de router aangesloten met utp bekabeling. Voordeel is dat de wifi in de router niet in de kelder zit maar centraal op de 1e etage staat.
    • Daar dacht ik ook aan, maar liever een eigen netwerknaam en goed wachtwoord, dan is het bij elke overstap SSID en Wachtwoord aanpassen, gaat inderdaad een stuk makkelijker.
    • Even gekeken, blijken ze beide toch een ethernet verbinding te hebben.   Ziggo leverde het modem een dag te laat aan PostNL, dus dat begon al goed. Na installatie werkte de wifi, maar de NEXT-mini wil de ethernetverbinding verbinding niet goed zien of het modem werkt niet naar behoren. Bij het modem zie ik bij de ethernet aansluiting alleen het groene lampje een beetje knipperen, het oranje lampje doet niets.   De NEXT-mini even draadloos geprobeerd, die deed wel wat, maar geen TV, al dacht Ziggo die wel gezien te hebben, draadloos is een optie die afgeraden wordt.   Monteur komt bijna een week later, dus ook dat schiet heerlijk op.   Gezien ik toch een Humax 5500 heb liggen, die maar via de splitter aangesloten, echter kan ze niet terugkijken, en geen streamingsdiensten die ze er gratis bij krijgt voor een jaar bekijken, gelukkig is er een tijdelijke oplossing.   Sonos One boxen moeten nog even wachten, maar de ethernet poort van beide speakers zitten er wel op, was mij eerder niet opgevallen.  
    • Als AH te veel geld gaat vragen, gaan ze failliet.   Een pand is geen vergelijking, de panden zijn vaak in eigen beheer.   AH is al behoorlijk aan de prijs, daardoor gaan veel klanten naar concurrenten, ik haal daar enkel bonus aanbiedingen die goedkoper zijn dan bij 4 andere supermarkten die in mijn omgeving, want daar is voldoende keuze in te vinden zijn, en veel goedkoper.  
  • Nieuwe aanmaken...