Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14156 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 950 weergaven
  1. is mijn goldcard defect?

• 2 reacties
    • 1.5k weergaven
  2. .

• 3 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 12 reacties
    • 2.8k weergaven
  3. Goldprogrammeren 2

• 4 reacties
    • 1k weergaven
  4. beginner

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
  5. Beste aankoop ?

• 3 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.4k weergaven
  6. update pace500

• 1 reactie
    • 979 weergaven
  7. Goldwaver card i.v. irdeto ????

• 0 reacties
    • 2.4k weergaven
  8. Problemen met een kaart ... ?

• 0 reacties
    • 784 weergaven
  9. Welke schotel voor Fox?

• 1 reactie
    • 1.4k weergaven
  10. beginners vragen - faq?

• 2 reacties
    • 1.5k weergaven
  11. gold kaart wissen?

• 2 reacties
    • 918 weergaven
  12. Maximale mogelijkheden

• 0 reacties
    • 945 weergaven
  13. D2mac kaartje programmern

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  14. Omgaan met VP2

• 0 reacties
    • 936 weergaven
  15. vp2 smdcard en pic24c13

• 6 reacties
    • 1.1k weergaven
  16. blijf ik een "newbie" ????

• 4 reacties
    • 1.3k weergaven
  17. seca/progr

• 1 reactie
    • 977 weergaven

• Ik spreek nu even geheel persoonlijk…. Voor mij wordt er überhaupt niks nuttigs meer uitgezonden. Mede door mijn leeftijd heb ik alles wel gezien (ooit zonder reclame). Wat ik toen leuk vond is inmiddels tot in den treure herhaald zodat ook dát alleen maar iritatie oplevert. Ziggo en consorten mogen van mij de prijs opdrijven tot ze erbij neervallen, ben allang geen lid meer… Zelfs ook geen nieuws meer. Toch allemaal ellende..
    • Ja voorlopig wel. Zal iemand laten komen die er verstand van heeft niet zoals ik
    • Ga ernaar kijken maar ik heb nog met “het ding  ertussen” de HD fury niets veranderd . Btw : als ik andere 4K content afspeel (uhd speler) dan is er niets aan de hand met de monitor (die een gedownplayed signaal krijgt van de HD fury omdat de monitor niet eens full HD is (het is ook een klein schermpje) 
    • Is al vaker uitgelegd, Lyngsat baseert de gegevens op werkelijke waarneming en niet op automatische scans.
    • na een herstart komt het beeld  wel full screen (zie vorige bericht((en)). Na zappen andere zender is het weer k met peren  :   omdat de resolutie vermoedelijk op auto staat en dan krijg je plots andere parameters binnen en gaat de tv anders reageren bv 50 hz ipv 60hz geeft al een hemelsbreed verschil.Staat je TV ook rechtstreeks op de box want uit het laatste antwoord begrijp ik dat er nog iets tussen zit en dat is een GROOT verschil dan rechtstreeks op de box.
  • Nieuwe aanmaken...