Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14156 onderwerpen in dit forum

1. originele kaart open zeten

• 0 reacties
    • 722 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
  2. Muziek kanalen?

• 1 reactie
    • 593 weergaven
    • 3 reacties
    • 1.3k weergaven
  3. Cyfra+

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  4. niks wil nog lukken

• 3 reacties
    • 2k weergaven
  5. Beeld op zwart

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  6. software van card-writer

• 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  7. Goldprogrammer

• 0 reacties
    • 507 weergaven
  8. Humax Patch

• 1 reactie
    • 882 weergaven
  9. volgorde

• 2 reacties
    • 830 weergaven
  10. resetting card failed

• 1 reactie
    • 971 weergaven
  11. welk file voor 9602ci

• 0 reacties
    • 609 weergaven
  12. Download sectie Sat4all

• 2 reacties
    • 947 weergaven
    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven
  13. providers verwijderen

• 0 reacties
    • 1.2k weergaven
  14. aanschaf programmer

• 1 reactie
    • 1.3k weergaven
  15. 1 hex file ipv 3 files in goldcard ??

• 1 reactie
    • 1.4k weergaven
  16. vraagje over het starterpaket

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  17. hulp gevraagd

• 1 reactie
    • 1.1k weergaven

• Ik vind het altijd een leuke meid. RIP 
    • We hadden op het laatste cijfer na het zelfde telefoonnummer van NOTHAG in de Cannerberg. Dus werden veelvuldig gebeld door Amerikanen... 😁 super toch Leerde ik dus ook al vroeg Engels met 8 jaar.   Ik heb ook heel veel vrienden via de Baseball sport leren kennen die van de USAF waren zoals kolonel Dorris en zijn zoon Scott. Onze coach leek op Carl Sagen in jonge jaren. Daar bij had ik heel veel Amerikaanse college naast me werken in de bureau's waar ik als architect was. Dus ik kan niet de hele Amerikaanse bevolking opzadelen met die man die ze hebben gekozen.   Het is volgens mij onrechtmatig om een verdedigingssysteem van NATO uit te schakelen waarbij satelliet observatie deel van uitmaakt. Dat zouden de Democraten eens beter tegen het licht moeten houden. Er waren al enkele uitspraken van rechters die dergelijke plannen van Trump op de korrel hebben genomen.    
    • Mijn gevoel zegt dat een aanslag ongeveer gelijk waarschijnlijk is met afzetten en misschien ook nog met natuurlijk overlijden.   Norad kende ik niet van naam maar het spreekt voor zich dat je dat ook niet "even" zelf opbouwt.
    • Wir scheißen das 😁     https://www.hln.be/buitenland/bankbediende-vergist-zich-van-vakje-citigroup-ontdekt-opnieuw-fout-van-6-miljard-dollar~a7110a70 Kutverdomme , da's nu al 2x , nu had ik eindelijk eens geld ,  en dan nondejol , dan nemen ze het kutvolkoffie van mij af !!!! Ik zoek nu een andere bank , eentje met 4 poten en stevige leuning 🤫
  • Nieuwe aanmaken...