Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14156 onderwerpen in dit forum

1. programmeren van irdeto kaart

• 1 reactie
    • 6.6k weergaven
  2. woonachtig in rotterdam ??

• 2 reacties
    • 3.1k weergaven
  3. Goldstar tv en ATV

• 0 reacties
    • 5.8k weergaven
  4. C+16/9 in IRDETO?

• 2 reacties
    • 4.4k weergaven
  5. D 9000 kaart

• 5 reacties
    • 5.1k weergaven
  6. Irdeto-card for Seca

• 0 reacties
    • 4.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 5.8k weergaven
  7. Programmeren van 16F84 gaat fout

• 0 reacties
    • 6.5k weergaven
  8. loopt helemaal vast

• 2 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 0 reacties
    • 5.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 5.6k weergaven
  9. Hoe kom ik aan een card programer

• 1 reactie
    • 5.8k weergaven
  10. vraag

• 1 reactie
    • 6.1k weergaven
  11. JDM and/or Phoenix ??

• 2 reacties
    • 4.9k weergaven
  12. autoupdate

• 0 reacties
    • 7.7k weergaven
  13. CAM programmeren in Laptop???

• 0 reacties
    • 6.1k weergaven
  14. geprogrameerd toch fout

• 0 reacties
    • 4.5k weergaven
  15. rtl 4/5

• 1 reactie
    • 5.7k weergaven
  16. Hexmasterkey,PMK,date,key?????

• 0 reacties
    • 3.4k weergaven
  17. Beginner met humax 5400 :)

• 3 reacties
    • 7.6k weergaven

• Rosenmontag in Duitsland 28,2°E 12566 H 7200 Aut  ID: D408 (1.SW) Duesseldorf  4:2:2 28,2°E 12575 H 7200 Aut  ID: D408 (2.SW) Duesseldorf   4:2:2 28,2°E 12604 H 7200 Aut  ID: D408 (3.SW) Duesseldorf 28,2°E 12655 H 7200 Aut  ID: SWR Mainz Gutenbergpl   4:2:2 28,2°E 12664 H 7200 Aut  ID: SWR Mainz Gutenbergpl   4:2:2
    • dat werkt bij mij niet jammer genoeg, ik doe iets fout of doms. Heb ongeveer honderd keer gedrukt 😡alle advies blijft zeer welkom. Ik wacht nog ff op de reacties voordat ik terug ga (factory reset en opnieuw installeer OpenPli of VTi)
    • Ik heb er ondertussen eentje gevonden niet te ver van huis. Bedankt in ieder geval voor jullie hulp en misschien een volgende keer.   Vriendelijke groeten, Wamber
    • P en T hebben heel veel eigenschappen en doelen gemeenschappelijk en ze vinden elkaar daarin. MH17 is verschrikkelijk, ik was toen zoooo boos! Ik heb de herdenking en de toespraken live gekeken en er sprak iemand waarvan ik nu iets meer weet. Het maakt P en T allebei niet uit.
    • Poorten staan niet altijd open, alleen als ik wat nodig heb dan zet ik ze (op afstand met VPN) open en daarna weer dicht en dat is alleen voor de Vu+. Ben alleen maar benieuwd of het makkelijker kan. Is ook mogelijk (via VPN op iPad) om de files te downloaden, kost ca 1 minuut per GB. Wellicht is het niet zo makkelijk om de HD te benaderen via internet als ik gedacht had. Lokaal gaat prima via andere Vu+ maar het lukt me vooralsnog niet remote via internet. Samba zegt me niets. Om inderdaad het open zetten van poorten te vermijden zocht ik naar de mogelijkheid om een VPN tussen 2 Fritzen op te zetten. Ga binnenkort eens aan de slag met wireguard om te kijken of dat wel lukt. Een app op de IPad die kan streamen naar mijn AppleTV zou ook fijn zijn als die contact kan krijgen met de Vu+ HD extern. Probleem is daarbij dat ik dan de VPN op de iPad aan moet hebben en de apps die ik zo langzamerhand heb geprobeerd streamen dan niet meer naar de AppleTV, althans het streaming icoontje verschijnt dan niet.
  • Nieuwe aanmaken...