Ga naar inhoud


Toyota

Lid
  • Items

    89
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Toyota's prestaties

  1. Google zegt 0 tot 6 graden. Al lijkt me 0 graden onmogelijk. Daarbij heb je al een afstand tussen de LNB's in het begin en die kan ik echt niet vinden.
  2. Ik zou wel graag de specificatie zien van de LNB
  3. een foto van een produkt zonder info heeft geen waarde in mijn beleving.
  4. Als de bel het niet of niet goed doet, kan je proberen B en EB door te verbinden met een draad. B en EB zitten rechtsboven en rechtsonder, als je de kunststof zijde van de stekker bekijkt, dus niet kant waar de pinnen uit komen. Toen ik in de analoge telefonie zat werkte dit perfect. Het kan ook zo: https://www.matilo.eu/technish/oude-telefoon-aansluiten/
  5. Jouw core business is anders. Ga geen appels met peren vergelijken. Je loopt echt achter in de tijd met je vergelijking. Jouw vergelijking met LUI zei al genoeg. Dit gaat niet over monteurs dus daar houdt het al op. Ik weet niet voor weke toko je werkt maar ik ken alle bedrijven daar. Je zal wel in moeten zien dat er een verandering plaatsvindt. Ik ben het met je eens dat een persoonlijk contact een betere oplossing kan geven, echter in jouw geval niet.
  6. https://www.youtube.com/watch?v=J2-s0nvcO-A
  7. Meerdere opties, dus het kan misschien wel.
  8. Dit is geen mode maar puur om kosten te drukken. Via chat en mail is kosten efficient ipv iemand die je een uur aan de telefoon hebt en waar je ellenlange discussies mee krijgt en uiteindelijk nog geen oplossing hebt maar wel heel veel tijd hebt verspeeld. Dit heet gewoon kosten/baten. Heel veel bedrijven doen dit en outsourcen naar het buitenland (Griekenland, Bulgarije, Letland enz) Er zijn nog weinig bedrijven die telefoon doen. Eneco en BOL doen dat nog wel. Klarna heeft al een tijd geleden geen telefoon service meer. BOL heeft bv: nu besteld, volgende dag in huis. Echter is er een klein vakje met een i van info; als je met de muis daarover gaat, zie je dat er geen garantie is van de volgende dag in huis. Ook wordt er middels chat en mail gebruik gemaakt van AI, als dat niet lukt krijg je een persoon via chat of mail. Dit gaat ook ZEKER niet veranderen.
  9. Misschien kan je met CPU-Z zien of er een 2e in kan. Google: HP AIO-24-DF 23.8" FHD ram upgrade
  10. Toyota

    SSD kaart testen

    Laten we even terug gaan naar het doel. Wat wil je bereiken? Staat er data op die je nodig hebt of is het puur een OS? Als er data op staat die je nodig hebt, kan je de SSD in een andere pc koppelen. Zo niet kan je een fresh install doen. Maar het blijft apart dat na een update dit gebeurt, want dat heb ik zelf in lange tijd niet meegemaakt.
  11. Toyota

    SSD kaart testen

    Ok, dus er staat/stond Windows op. Welke versie? Of meerdere versies? En wat zijn nu de opties?.
  12. Toyota

    SSD kaart testen

    Is het een schijf om Windows of linux op te starten, of gewoon met bestanden (opslag)? Of wil je een data recovery doen? Zoals Wondershare en 7-data recovery. Die zijn idd oud.
  13. Toyota

    SSD kaart testen

    Er gebeurt niks lijkt me raar. Er zal heus wel een melding komen in het scherm, in de zin van no bootable device of wat dan ook. Wat stond er op de SSD qua software/boot? Vind het wel apart dat we niet eerst daar beginnen voordat we advies geven.
  14. Om zeker te weten dat je op de goede Sat staat sluit je ontvanger aan op de LNB en kies ZDF
  15. 11494 is goed, dus laat maar zo even staan. Moeren iets aandraaien en dan rustig de schotel links rechts bewegen (eigenlijk niet draaien) om te zien of je nog links/rechts moet. Heb je het meeste signaal, dan gaan we aan de elevatie beginnen (boven/onder)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...