Probeer het volgende eens als je veel tijd over hebt 😁 :
Ga op de Tablet naar de google home app, daar zie je alle apparaten die gekoppeld zijn aan je google home.
Die moet je allemaal verwijderen en opnieuw koppelen, want waarschijnlijk zit het probleem in een IP adres.
Begin met het nieuwste apparaat als eerste te koppelen om te zien of daar een software probleem in zit,
dat kan nog wel eens voor komen met nieuwere apparaten.
Ook is het belangrijk om alle apparaten op hun laatste software te laten draaien.
Vervolgens kijk je bij elk gekoppeld apparaat of het probleem wat je ondervind opgelost is of niet.
Of laat ik het anders zeggen of dat het probleem terug is gekomen of juist niet.
Wanneer het een ip conflict is zou je dit handmatig kunnen oplossen door het ip te veranderen.
Veel al hebben mensen veel Philips lampen en andere zooi er op zitten, waardoor het problemen met het uit delen van het ip adres kan opleveren.
Mijn eerste vermoeden is dus dat er een dubbele ip word uit gegeven waardoor de home in de war raakt en gaat rebooten.
Het lijkt me sterk dat hij aan de max is van gekoppelde apparaten.
Mijn tweede idee is dat de software op jou nieuwe apparaat en of tablet niet up-to-date is.
Of dat er naar een update er iets fout is gegaan.
Dit zijn de dingen die veel al problemen veroorzaken in mijn ervaring met google home.
Gr.
Zilverster.
Quote
Con
Gereageerd: 2 uren geleden
V.I.P.
Top. Ik had eerst bluetooth uitgezet op mijn tablet/laptop.
Toen ik deze weer inschakelde viel Google home weer uit.
Nu heb ik Google Home kunnen vinden en deze koppeling
verwijderd. Nu werkt alles perfect.
Kijk eens op ons andere forum onder CCcam, ik heb daar vroeger eens vele CCcam's geplaatst.
Als het goed is heb ik volgens mij daar info bij geplaatst :
Begin met de CCcam 2.30 te installeren.
Bekijk waar deze versie de software heeft geplaatst.
Wil je een andere versie dan kan je CCcam 2.30 vervangen door een andere versie van CCcam ( handmatig ).
Als je hebt vervangen dan moet je de naam CCcam 2.30 vervangen met de naam van CCcam die je gebruikt hebt in sommige file's.
We moeten even weer contact hebben net als vroeger, maar ben je gegevens kwijt ( Skype ) i.v.m. telefoon wissel .
Kan je mij die gegevens even toesturen via mail of via PM.
Komt me bekend voor collega , maar ben hier van geschrokken.