Ga naar inhoud


hugogertie

Lid
  • Items

    1.403
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    8

1 Volger

Over hugogertie

  • Verjaardag 22-03-1964

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Noord Oost Brabant

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Dat sun-screentje zit ook in mijn nieuwe X3 achterin maar of iemand het al heeft gebruikt🤔 Dit is mijn derde BMW, wij reden altijd Audi echter hebben ze de kofferbak van de Q5 zo klein gemaakt en de prijzen zo groot dat wij zijn overgestapt. Eerst een X3 met werkelijk alle opties en tig duizend euro goedkoper dan de Q5, daarna de nieuwe X1 die vond ik geweldig echter heeft die auto meer op de brug van de garage gestaan dan dat ik er mee gereden heb, na 1 jaar was ik het zo beu dat ik hem letterlijk heb ingeleverd bij de dealer, de nieuwe X3 was toen nog niet beschikbaar maar hebben toen met de Garage een overeenkomst gesloten waarbij ze ons erg tegemoet zijn gekomen, BMW Nederland heeft echter geen donder gedaan, Probleem met die X1 was dat deze met oude hardware is geleverd en wanneer er een firmware update werd uitgevoerd stonden wij weer stil met probleem meldingen totdat er letterlijk computers uit fikten. BMW Nederland heeft geen enkele mail of wat gestuurd, ze lieten het de dealer oplossen en die hebben dat top gedaan. Met de nieuwe X3-30e rijden we nu al weer 19.000 kilometer mee en is een buitengewoon fijne auto, laten we het wel zo houden geen enkel probleem tot nu toe, die screens en ramen zaten bij deze auto in een optie pakket. De A6 V6 diesel was werkelijk het fijnste motortje wat we hebben gehad, 236.000 kilometer mee gereden maar dat mag niet meer in deze tijden van de Woke generatie😭
  2. Ik laat juist altijd dit soort ramen in een onze nieuwe auto's plaatsen voor ons personeel, al is het maar dat je bijna niet in de auto kunt kijken wat er achterin ligt. Het scheelt voor de achter passagiers bovendien in zomer veel zonlicht wat in de auto schijnt. Maar ja als je het niet mooi vind, inderdaad zoek dan een deur verder dat is dan de beste oplossing, was wel een erg mooie auto.......
  3. De Leuke humoristische reclames zijn een uitstervend ras, steeds meer nep gezichten, fantasten omgevingen en auto's die in een onrealistische omgeving rijden, ons dingen laten zien die in de praktijk onmogelijk zijn, kortom reclames die nergens op slaan en waarover goed is nagedacht, daardoor niet te veel geld kosten en bij de reclame makers veel geld opbrengen, zoveel mogelijk AI.🤑 kost een beetje en🤔 De jeugd heeft hier totaal geen last van, die kijken alleen via de streaming platforms en geen reguliere live TV zoals wij oudere jongeren gewend zijn. Zelf heb ik er ook geen last van, ik kijk bijna alleen maar Sport live en wanneer de reclame komt gaan we wat drinken inschenken of een sanitaire stop doen. Zal ons een rotzorg zijn wat die reclame fantasten tijdens deze gewenste pauzes op het scherm vertonen. De programma's die we willen kijken nemen we altijd op zodat we niet naar die fantaste vertoning hoeven te kijken en dan wordt een programma van anderhalf uur heel wat ingekort zodat je tijd hebt voor andere dingen.................... Lang leve het systeem oude videorecorder systeem met moderne technieken zonder opgelegde restricties die nu door de IPTV platformen worden opgelegd en waar je voor het opnemen ook nog moet betalen en dan als klap op de vuurpijl ook nog niet eens die fantasten tv kunt overslaan🙃 Iedereen snapt dat reclame nodig is om TV betaalbaar te houden maar de humor en realisme met een knipoog is echt ver te zoeken helaas.
  4. We hebben Trined een paar weken in gebruik en wij zijn hier uitermate tevreden mee. Internet werkt zeer goed en geen last meer van matige snelheden en totaal geen onderbrekingen of dips meer in het signaal. DVBC signaal wat wordt aangeboden is van zeer goede kwaliteit daar valt niets op af te dingen ten opzichte van Ziggo. Fijne bijkomstigheid is dat voor het basispakket geen smartkaart nodig is, wil je meer dan is een smartkaart wel nodig. Heb de app van Trined ook even op de formuler Z12 gezet maar van voetbal via IP kijken word ik nog steeds niet vrolijk, daarom houden wij het bij dvbc. We hebben de twee Ziggo en Trined even naast elkaar laten lopen om zo niet zonder internet te komen zitten bij ons bedrijf en dat was maar goed ook omdat we het modem niet direct aan de praat kregen bij de installatie, maar ook de hulplijnen van Trined zijn wat dat betreft dik in orde. Ook moet ik zeggen dat we bij het opzeggen van Ziggo een uitermate goede coulance regeling hebben gehad door na 1 telefoontje gezien de historie het abbo nog dezelfde dag is gestopt.
  5. hugogertie

    F1 Abu Dhabi

    Het was toch wel heel duidelijk dan geen enkele coureur zich bemoeide met het kampioenschap en bang was iemand er af te ketsen en door een safety car moment de race te beïnvloeden. Het was een saaie behoudende race zonder spektakel waar iedereen op hoopte. 😔 De terechte winnaar is gewoon de man die de meeste punten aan het eind van het seizoen heeft, in dit geval Norris. Op naar 2026 waar de motoren en bolides totaal vernieuwd zijn en iedereen weer vanaf nul begint.😀
  6. De vraag is welk platform wordt gebruikt om te communiceren. Wij zijn leverancier van dit soort apparaten voor bedrijven, echter worden we momenteel overspoeld met veel Chinese apparaten waar over een paar maanden weer niets meer over is terug te vinden. Wij zijn vorige week in Keulen geweest op de PMR expo waar je letterlijk doodgegooid wordt met deze apparaten waarbij het kopieer gedrag van deze bedrijven de boventoon viert. De gerenommeerde merken zoals Motorola, Hytera, Icom , Entel etc. leveren deze met een veel hogere betrouwbaarheid. Alles draait maar wel via hun eigen platform en dus hun servers waar al de communicatie overheen loopt, van de goedkope aanbieders meestal made in China moet je maar afwachten hoe lang het platform overeind blijft en of je dan met je apparaatje wat je hebt aangeschaft op een ander platform terecht kunt. Ook de versie van Android wat veel in deze apparaten zit gebakken is vaak verouderd. Er zijn hele leuke systemen ook met dispatch, wij bouwen alleen gesloten systemen, maar het is maar net wat je zoekt.
  7. hugogertie

    F1 2026

    En de grote vraag, wie heeft de beste auto gebouwd en wie hebben de beste motor, kijk er best wel naar uit seizoen 2026. Het zal in het begin denk ik best wel wat ploffende motoren opleveren, de betrouwbaarheid die de motoren nu hebben daar verwacht ik van dat dit volgend jaar met nieuwe motoren wel wat minder is en welk team gaat hier last van ondervinden.🙃
  8. Het heeft voordelen maar ook enorme nadelen zo'n slimme telefoon. Voordeel is zeker de radiozenders streamen en als je android op apple carply gebruikt in de auto heeft het in Nederland zeker voordelen en hoef je niet dab+ te gebruiken. Nadelen heeft dat ding zeker, en lijkt het ook een wedstrijd van gezien willen worden en dan mag het aan niets ontbreken, lipjes, ogen en kleding de schoentjes moeten top zijn en dat geld ook voor de vakanties, nee niet meer in zo'n tentje maar het moet een dure en luxe uitstraling hebben. Daar hadden wij vroeger geen last van en bleef niet te lang aan die telefoon☎️ hangen want dat koste geld🥶 en als we iets wilden typen hadden we nog sterke vingers nodig om die toetsen in te drukken anders stond er niet veel op dat velletje papier, ook nog dat gedonder met die inktlinten, je was in die tijd met je Gettoblaster voor 10 minuten helemaal de man.......daarna waren meestal de batterijen op🙃 Het heeft heel wat gebracht maar ook veel achteruitgang, de jeugd en iemand opbellen......das moeilijk want dan moet je praten🥶als er iets gebeurd staan ze meteen klaar met die fotocamera en binnen 1 minuut op de sociale media apps maar we doen er bijna allemaal aan mee🙃
  9. Ja dat zware weekend snappen we helemaal, zal nog zwaarder worden deze week omdat je nog steeds in die Mclaren moet naar de supermarkt.🤣
  10. Volgens de aerodynamica techneuten scheelt het nogal wat of je de auto 1 millimeter lager af stelt in de mechanische neerwaartse druk wat in de bochten veel voordeel op levert. Het is dus geen onzin en ook bewezen wat de effecten zijn, op een rondje kan het meer dan een halve seconde opleveren dus ja het maakt veel uit, daarom is die "plank" in 1994 ingevoerd om het veiliger en eerlijker te maken. Als je nu een halve seconde inlevert op 1 ronde betekend het plaats 1 of plaats 6 of nog lager op de startgrit. Ook in de race heb je er voordeel van omdat je minder vleugel nodig hebt om met dezelfde snelheid door een bocht te kunnen rijden. Het maakt dus uit omdat een ander team zich wel aan de regels houd en daarom met minder neerwaartse druk te maken heeft dan het team wat het risico genomen heeft om de auto lager af te stellen en nu daarom terecht uit de wedstrijd is gehaald. Mclaren heeft na de aanpassingen van de vleugel voorschriften wel degelijk ingeleverd wat snelheid betreft op de rechte stukken. Het team had een methode gevonden om de vleugels op hoge snelheid vlakker te laten liggen dus minder luchtweerstand te krijgen en daarodoor een hogere topsnelheid, maar hoe ze het deden is nooit boven water gekomen want de vleugels kwamen gewoon door de kilo test. Feit is wel dat ze ook daar snelheid hebben ingeleverd ten opzichte van andere teams.
  11. gewoon op internet te volgen🤫 XXXXXXX https://ouderen-tv-channels.kom🤫/vivid-tv-on of off🙃 Link kun jezelf googelen
  12. Het is heel eenvoudig, Ziggo gaat hier de deur uit omdat we een probleem hebben en de oorzaak niet duidelijk is. De monteurs willen wel oplossen echter wordt er vanuit hogerhand van alles tegen gehouden om wat voor een reden dan ook. Helaas @Codx worden wij wel terug gezet in snelheid bij het uploaden van grote hoeveelheden data omdat we anders het netwerk overbelasten, dit zijn de woorden van Ziggo zelf helaas, dit komt volgens hun omdat wij een van de laatste aansluitingen in de rij van dit dorp zijn. Wanneer we een Groot zakelijk abonnement afsluiten kan dit mogelijk worden opgelost en kunnen we wel die hoeveelheden versturen echter dient dit eerst te worden uitgezocht of dat het ook mogelijk is op dit adres vanwege de verouderde infrastructuur, gevolg als het mogelijk mocht zijn dat de maandelijkse kosten wel flink hoger zijn dan de zakelijke aansluiting die we nu hebben, dit is voor ons geen optie, daarom is overgaan naar glasvezel de eerste optie. Wanneer we dan over zijn naar glasvezel kunnen we zelf die kabel wel een keer omleggen omdat ik dan "niets" met Ziggo te maken heb. Wanneer we ooit weer terug willen naar Ziggo weet ik dan ook zeker dat ze bij de Isra (AOP) punt kunnen en de gebreken vanzelf weer naar boven komen, dan is het aan hun om het op te lossen. Als ik dit nu ga doen en het gaat mis om wat voor reden ook draaien we zeker op voor de kosten en dat vind ik ook normaal omdat je niet zomaar aan apparatuur van een ander kunt rommelen wanneer een aansluiting actief is. Het is nu een wel is nietes spel wat wij nooit gaan winnen, hier geld de wet van de sterkste. Wij zijn een dorp in de provincie waar de grote jongens het verdommen om te zorgen voor een goede infrastructuur, KPN legt overal glasvezel maar hier niet, wij mogen het nog doen met een loodgrondkabeltje omdat het te duur is en ze te weinig afzet hebben terwijl de steden allemaal voorzien worden hier in de buurt. Met Ziggo gaat het op het moment niet zo best dus voordat hier iets wordt aangepakt zijn wij ook weer de laatste in de rij. Vroeger waren dit NUTS voorzieningen maar waar deze aansluitingen nu onder vallen ik weet het niet, gelukkig is E-Fiber het alternatief wat een mogelijke oplossing kan zijn.
  13. Het hele verhaal wat je aandraagt is uitgevoerd met een Ziggo monteur ter plaatse. Wij hebben zelf apparatuur om kabelmetingen te verrichten daar ons bedrijf hoogfrequent apparatuur verkoopt en installeert, het was dus niet zo moeilijk om dit even te checken met goedkeuring van de Ziggo monteur natuurlijk. Toen hij de boel in de coax in de buiten kast los haalde heb ik met onze spectrum analyzer een kabel meting kunnen verrichten waaruit de lassen plots zicht baar werden tot op de meter nauwkeurig. De Ziggo monteur heeft daarop zijn chef gebeld hoe hier mee om te gaan. Ik heb het spectrum van die kabel geheel in beeld gehad en dom niet opgeslagen😔 Ziggo zou erop terug komen om het op te lossen, dat is nu na 1 jaar nog steeds niet gebeurd. Toen de breuk hier op eigen grond door de kabel leggers van de glasvezel was veroorzaakt heeft het hier 4 dagen open gelegen en hebben wij zelf maar de aansluiting via het raam naar binnen gehaald om toch ons bedrijf van internet te voorzien. De monteurs van Ziggo zijn goede mensen die vooruit willen echter het management denkt daar anders over. Wij mochten de aansluiting ook niet zelf op eigen grond verplaatsen dat werd ons medegedeeld. Ik heb toen het hier nog open lag zelf een meting uitgevoerd omdat ik vermoede dat de las in de muur niet goed zou zijn echter was dit wel goed met een demping van maximaal 1,2 dBm in de hogere frequenties (boven de 1 Ghz) dus acceptabel anders hadden we de boel gewoon zelf omgelegd omdat de kabel dan zou worden ingekort maar we gingen er vanuit dat Ziggo met een oplossing zou komen. Ik heb diverse malen gebeld echter dienen wij zelf voor de schade op te draaien terwijl de meeste lassen niet op mijn grond zitten maar die van de gemeente. We hebben zelfs een mantelpijp liggen om de coax zo de meterkast in te voeren, we kunnen bij de las op onze eigen grond echter lost dit het probleem op de gemeente grond niet op, wij kunnen dit niet open graven omdat we dan een doorgaande weg moeten afzetten. Het blijkt ook dat meerdere aansluitingen in deze straat zijn getroffen echter die zijn over naar glasvezel dus hebben dat probleem niet. Wij vermoeden dat de lassen niet waterdicht zijn omdat het signaal na regenval veranderd. Er rijd momenteel veel zwaar verkeer hier over de weg vanwege de dijkverzwaringen waardoor de bermen verzakken en hieronder de kabels van Ziggo liggen, dat kan ook een oorzaak zijn dat lassen open worden gedrukt in de grond vanwege die verzakkingen. De problemen zijn ontstaan na de laatste aanpassing van het Ziggo netwerk nadat ze de upload frequentie hebben uitgebreid. Het dvbc signaal hebben we zelf kunnen opkrikken met filtering en versterking dat is voor ons niet zo moeilijk maar upload gaat hem helaas niet worden, bovendien knijpen ze me af wanneer we grote hoeveelheden data gaan versturen dat hebben ze zelf toegegeven. Je bent en betaalt zakelijk maar krijgt gewoon een particuliere aansluiting, hier is voorlopig niets ander mogelijk dus gaat Ziggo hier wat internet betreft de deur uit. Wij hadden tot een jaar geleden ook een prima glasvezel aansluiting van Tweak dat perfect werkte tot dat die lui van Odido de boel over hebben genomen en ons bedrijf plots buiten dienst zetten met hun idiote routers en ondeskundig personeel. Daarom hebben we Ziggo aangesloten vanaf onze prive internet aansluiting en omgezet naar een zakelijk abonnement in bridged modus, dat was een jaar geleden de snelste oplossing en heeft tot de upgrade naar behoren gewerkt. Glasvezel is daarom voor ons nu de enige oplossing omdat wij niet voor de kosten op gemeente grond willen opdraaien en het probleem upload toch voorlopig niet kan worden opgelost, ook met een nieuwe coax kabel niet.
  14. Gaat me niet om die huur of aanschaf van die ip kastjes alleen ben ik weer afhankelijk van wat de provider aan restricties aan ons oplegt zoals beperkt aantal dagen terug kijken, reclame niet kunnen doorspoelen, opnames niet kunnen opslaan en dit meerdere keren terug kijken. Dit wordt ook meestal niet door de provider opgelegd maar door de bron dus een beperking en ik zie dit eerder als achteruitgang voor ons consumenten dan een vooruitgang. Voor ons is de oplossing glas met DVBC de slimste oplossing om kaalslag van Ziggo op te lossen zo zie ik het, bovendien levert deze provider ook nog eens gewoon de mogelijkheid om je analoge tuner weer via dat coax netwerk aan te sluiten, al is dat geen vooruitgang maar vooral makkelijk.
  15. Dit is voor de koop aangegeven en ook hoe het is opgelost, @Home Essent weigerde destijds het ISRA punt te verplaatsen, staat zwart op wit op papier wat bij de koop is overhandigd met de desbetreffende mailwisselingen echter geeft Ziggo aan hier niet verantwoordelijk voor te zijn en dienen wij dit zelf te betalen. De oud eigenaar kan ik er niet meer op aanspreken omdat die nog geen jaar na onze koop is overleden helaas. Het is inderdaad opgelost maar als Ziggo zich zo iedere keer blijft opstellen blijft er niet meer veel over van Ziggo en dat is helaas niet alleen onze conclusie maar ook hier te lezen: https://www.nu.nl/tech/6373154/verlies-van-honderdduizenden-klanten-dwingt-ziggo-tot-koerswijziging.html
×
×
  • Nieuwe aanmaken...