Ah, bedankt. In de app van Canal+ vond ik geen nummer om te bellen, dus ik dacht dat ze dat met opzet deden. Ben benieuwd wat de nieuwe module gaat doen. De oude module waar je een smartcard in moest doen heb ik niet meer, en ook de smartcard niet. Die heb ik weggegooid toen ik de nieuwe module kreeg.
Het gekke is, dat ik op de oude Samsung tv geen zenders van Nederland had geïnstalleerd, behalve dan BVN. We kijken boven zeer weinig tv, en als we kijken, dan zijn het hoofdzakelijk de kanalen uit Engeland. Vanwege die problemen met de module heb ik even een paar zenders van NPO en RTL geïnstalleerd en toen de module in de tv gestoken. Daar werkt die module echter probleemloos, op dat oude toestel, en dan denkt Canal+ dat mijn nieuwe oled tv van Sony niet geschikt zou zijn, stelletje sukkels zitten daar!
Op dit moment kijken we in de huiskamer via de app van Canal+, dat werkt op zich wel goed, en je kan ook iets vanaf het begin kijken, maar het werkt wel langzaam.