Ga naar inhoud


swa

Lid
  • Items

    689
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over swa

  • Verjaardag 11/22/1960

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    antwerpen
  • Interesses
    hengelsport sateliet

Recente bezoekers van dit profiel

1049 profielweergaven

swa's prestaties

  1. het is gewoon een software probleem ook na fabrieksinstellingen te gaan vind hij ook de juiste fec niet
  2. de witte nagra voor canal digital en tv vlaanderen
  3. allemaal wel en goed maar dan moet er wel nieuwe software beschikbaar te zijn. zo zit ik met een technisat digi plus uhd s2 die veranderd zijn fec 2/3 niet in 3/4 na inscannen van zenders. heb naar technisat geschreven en zouden dit onderzoeken maar kan lang duren voor resultaat. denk dat het zal duren tot de garantie verlopen is
  4. ok ja die heb ik niet ,en als je op een free to air zender staat is dat dan ook zonder beeld en wel geluid. ik heb ook een gigablue en die werkt wel uitstekend
  5. toevallig tv vlaanderen? zo ja even nieuwe zenderlijst laden zijn van fec 2/3 naar 3/4 gegaan ook canaaldigitaal is aan het veranderen sorry via open web wel beeld dan zal het wat anders zijn .misschien je oscam of dergelijke
  6. bedankt hoop op een oplossing want heb deze gekocht als rezerve box en 300€ voor zo maar in de kliko te moeten gooien omdat het nooit meer zal werken vindt ik wel wat te veel. deze zou gegarendeerd beeld blijven met orginele cam van tv vlaanderen en canaal digitaal. heb dit geschreven naar technisat en zouden het onderzoeken maar moest geduld hebben want diT kost wel tijd voor onderzoek werd mij verteld
  7. een vraagje waar heb jij die st1 vandaan mvg swa
  8. voor welk model ik heb een digiplus UHD S en waar heb je die setedit vandaan toevallig wolf....litz.....maar ondersteund mijn model niet
  9. de fout zit in de transponder gegevens tv vlaanderen is van fec2/3 naar fec 3/4 gegaan . als ik zenders wis en nieuw laat zoeken geeft die de verkeerde waarde aan nog steeds 2/3 ipv 3/4. spijtig dat er geen set edit voor bestaat dan had ik kunnen proberen handmatig dit te wijzigen
  10. zo nu maar afwachten pff Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben het door u beschreven probleem doorgestuurd naar onze afdeling ontwikkeling en technologie voor verder onderzoek. Het spijt me zeer dat ik u geen directe hint heb gegeven over de onmiddellijke oplossing . Wij vragen uw begrip voor het feit dat het onderzoek enige tijd in beslag zal nemen.
  11. volgens mij gewoon een software probleem meer niet maar breng dat maar eens aan hun verstand
×
×
  • Nieuwe aanmaken...