Ga naar inhoud


pieter532

Lid
  • Items

    394
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Recente bezoekers van dit profiel

3318 profielweergaven

pieter532's prestaties

  1. Heb even een paar dagen (duurtest) aangekeken of de oplossing werkt. En ja hoor, geen het bouquet "Canal Digitiaal" blijft weg!!! @mebo870 bedankt voor je oplossing. Ik ben erg erg blij mee en geen last meer van een ongewenst bouquet.
  2. Hierbij een screenshot van de kanalenlijst. En nog een reactie op voorgaande berichtje. Ik had niet bij Provider het schuifje op rood gezet maar bij een instelling daaronder "Enable auto fastscan". Ik neem jouw instelling over. En dan weer even aankijken.
  3. Ik had de hoop dat deze instelling mijn probleem zou oplossen, helaas. Instelling gemaakt; bouquet kwam terug. Instelling geverifieerd en een reboot uitgevoerd; bouquet kwam terug.
  4. Ik heb via de Plugins-menu een kanalenlijst toegevoegd die leek op "CanalDigitaal". Was toch weer wat anders. Alle bouquets verwijdert en een backup teruggezet via DreamboxEdit. De "CanalDigitaal" lijst blijft terugkeren.
  5. Ik begin het steeds beter te begrijpen mijn misverstanden. Ik heb geen "settings" menu optie (wel Loekie ;0). En ik heb de bouquet ook niet via deze manier uit de "feed" gehaald. Ik wel eens (per ongeluk) via het menu "software update" een bouquet lijst binnengehaald.
  6. @mebo870 wat zie jij na het drukken op de rode knop (verwijderen plugins/applicaties)? Heb je misschien een screenshot?
  7. Nog wat anders geprobeerd: Bouquet verwijderd. Daarna "purged deleted user bouquets". En een reload gedaan. Op command line geverifieerd dat de bouquet echt weg was (check). Daarna met DreamboxEdit bouquets ingeladen. En geupload en direct een reload en reboot via DreamboxEdit. Daarna standby en 2 minuten gewacht. En wederom terug 😒
  8. Ok. Weer wat extra geprobeerd: Bouquet heb ik verwijderd. Daarna "purged deleted user bouquets". En een reload gedaan. Op command line geverifieerd dat de bouquet echt weg was (check). Daarna direct een software update gedaan (met reboot). Daarna standby en 2 minuten gewacht. En daar is ie weer 😒
  9. Had ik ook al een keer gedaan. Zojuist nog een keer gedaan. Daarna receiver op standby en na 2 minuten aangezet. En daar is ie weer ... bouquet "Canal Digitaal".😩
  10. Ik zie het al .... bij mij heet dat menu "Plugins". Helder. Verwijderen En dan druk ik op de rode knop (remove plugins). En dan vind ik "settings" niet. Wat ik wel zie is: extensions, skins, softcams en systemplugins. @mebo870 heb je nog een laatste tip?
  11. Nog een ander testje ... Bouquet verwijdert via de Terminal zoals hierboven beschreven. En dan de Webinterface opgestart en dan staat deze de "CanalDigitaal" bouquet er 'gewoon'.
  12. Via de terminal handmatige de bouquet verwijderd en het bestand "bouquets.tv" bijgewerkt. TV weer aangezet en dan staat "CanalDigitaal" bouquet gewoon weer op mijn TV-scherm. Vervolgens weer gekeken via de terminal ... en is staat "userbouquet.CanalDigitaal.tv" weer in de folder "/etc/enigma2/".
  13. Misschien relevant .... ik draai OpenPli 9.0.
  14. Hoi, bedankt voor je reactie. Ik begrijp je alleen niet. Als ik op het knopje Menu druk dan zie ik geen menu-optie Applicatie.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...