Ga naar inhoud


pieter532

Lid
  • Items

    397
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Recente bezoekers van dit profiel

3538 profielweergaven

pieter532's prestaties

  1. Heb de instelling nu een periode op "UIT (rode schuif)" staan. Dit lijkt het probleem te verhelpen door de spanning van de TV en de ontvanger (bijna) gelijktijdig op 220V te zetten. Een spanningsuitval heb ik niet meer meegemaakt.
  2. Goedemorgen, @Tonskidutch ik dacht dat deze instelling een AAN/UIT keuze zou hebben echter deze instelling kent drie opties: - UIT (rode schuif) - AAN (groene schuif) - Only power off Welke optie adviseer jij? Ik begrijp deze instelling niet (goed)? En wat stel je exact in icm "only power off"?
  3. Hoi, Wanneer de spanning weer terugkomt na een uitval blijft mijn VU+ Zero 4k met Openpli 9.0 aan staan. Ik heb dit eerder meegemaakt en heb toen de instelling "Startup to Standby" (menu Setup > System > Customize) aangezet. Ik denk dat de instelling wel goed werkt want een ander VU-box blijft namelijk wel in standby. Aanvulling: wanneer de stroom weer terugkomt gaat mijn TV aan. Daarom verdenk ik de HDMI-instelling. Zijn mijn instellingen niet in orde bij HDMI-CEC (zie screenshot)? Of heeft iemand een tip waar ik het wel moet zoeken?
  4. Heb even een paar dagen (duurtest) aangekeken of de oplossing werkt. En ja hoor, geen het bouquet "Canal Digitiaal" blijft weg!!! @mebo870 bedankt voor je oplossing. Ik ben erg erg blij mee en geen last meer van een ongewenst bouquet.
  5. Hierbij een screenshot van de kanalenlijst. En nog een reactie op voorgaande berichtje. Ik had niet bij Provider het schuifje op rood gezet maar bij een instelling daaronder "Enable auto fastscan". Ik neem jouw instelling over. En dan weer even aankijken.
  6. Ik had de hoop dat deze instelling mijn probleem zou oplossen, helaas. Instelling gemaakt; bouquet kwam terug. Instelling geverifieerd en een reboot uitgevoerd; bouquet kwam terug.
  7. Ik heb via de Plugins-menu een kanalenlijst toegevoegd die leek op "CanalDigitaal". Was toch weer wat anders. Alle bouquets verwijdert en een backup teruggezet via DreamboxEdit. De "CanalDigitaal" lijst blijft terugkeren.
  8. Ik begin het steeds beter te begrijpen mijn misverstanden. Ik heb geen "settings" menu optie (wel Loekie ;0). En ik heb de bouquet ook niet via deze manier uit de "feed" gehaald. Ik wel eens (per ongeluk) via het menu "software update" een bouquet lijst binnengehaald.
  9. @mebo870 wat zie jij na het drukken op de rode knop (verwijderen plugins/applicaties)? Heb je misschien een screenshot?
  10. Nog wat anders geprobeerd: Bouquet verwijderd. Daarna "purged deleted user bouquets". En een reload gedaan. Op command line geverifieerd dat de bouquet echt weg was (check). Daarna met DreamboxEdit bouquets ingeladen. En geupload en direct een reload en reboot via DreamboxEdit. Daarna standby en 2 minuten gewacht. En wederom terug 😒
  11. Ok. Weer wat extra geprobeerd: Bouquet heb ik verwijderd. Daarna "purged deleted user bouquets". En een reload gedaan. Op command line geverifieerd dat de bouquet echt weg was (check). Daarna direct een software update gedaan (met reboot). Daarna standby en 2 minuten gewacht. En daar is ie weer 😒
  12. Had ik ook al een keer gedaan. Zojuist nog een keer gedaan. Daarna receiver op standby en na 2 minuten aangezet. En daar is ie weer ... bouquet "Canal Digitaal".😩
  13. Ik zie het al .... bij mij heet dat menu "Plugins". Helder. Verwijderen En dan druk ik op de rode knop (remove plugins). En dan vind ik "settings" niet. Wat ik wel zie is: extensions, skins, softcams en systemplugins. @mebo870 heb je nog een laatste tip?
  14. Heb ik gedaan. En dat werkte niet.
  15. Nog een ander testje ... Bouquet verwijdert via de Terminal zoals hierboven beschreven. En dan de Webinterface opgestart en dan staat deze de "CanalDigitaal" bouquet er 'gewoon'.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...