Ga naar inhoud


youriy

Lid
  • Items

    1730
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    5

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Je moet op die blauwe knop klikken: "Bekijk kostenspecificatie" dan zie je de netbeheerskosten
  2. Tis voor iedereen moeilijk, die bonus moet je in de overweging meenemen. https://www.nporadio1.nl/nieuws/binnenland/b37e5167-47c2-4d9d-b503-aed170b81b40/toezichthouder-acm-pleit-voor-eenvoudiger-en-transparanter-energiecontracten
  3. Vaste leveringskosten E:101,88 is uiteindelijk geworden:101,93 en voor gas is 65,88 uiteindelijk 65,92 geworden. Voor beide is 5 dagen het nieuwe tarief gerekend. Niet echt schokkend.
  4. Ik spreek het liefst zo weinig mogelijk mensen. Het belangrijkste is dat je goed de jaarafrekening kunt lezen en begrijpen en controleren of de tarieven kloppen met de overeengekomen tarieven. In mijn geval hadden ze geen bericht gestuurd over tariefswijziging omdat er nog geen levering was. Als ik het zo lees hebben ze nog steeds dezelfde fout in hun systeem zitten.
  5. Maar je hebt het allemaal fout gedaan in Maastricht, niet in Meerssen.
  6. Ik heb hetzelfde gehad met energie direct. In november een variabel contract afgesloten dat 1 februari in zou gaan met afgesproken tarieven. Na een jaar krijg ik een afrekening met veel hogere tarieven. Had ED de tarieven gewijzigd zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Staat natuurlijk in de voorwaarden dat je daar van op de hoogte gesteld moet worden. Ik heb betaald wat ik verschuldigd was maar ze bleven maar zeuren dat ik moest betalen. Heb een zaak aangespannen bij de geschillencommissie. Op het laatste moment wil ED dan wel schikken, moesten ze wel nog mijn leges van de geschillencommissie betalen. Schikken doen ze dan omdat een uitspraak openbaar is en een verloren zaak is natuurlijk negatieve publiciteit oplevert. Achteraf gezien had ik niet naar de geschillencommissie moeten gaan. Levert heel veel werk op. Meent ED recht op meer geld te hebben moeten zij naar de geschillencommissie. Het gaat er dus om of je op de hoogte gesteld bent van tariefswijzingen voor het verbruik. Netbeheerderskosten zijn voor iedereen hetzelfde.
  7. Hij checked UIT op 10.13 uur en checked weer IN op 10.14 uur bij arriva treinen.
  8. Die 7,55 heeft ie dus gewoon terug gekregen. Het gaat over die incheck van 10 euro om 10.14 Maar het is me duidelijk dat hier niemand er iets van snapt, voor mij is zo' n overzicht gesneden koek.
  9. Jij snapt helemaal niet waarover het gaat. Er was geen rit.
  10. Maar waarom heb je van arriva maar 7,55 terug gekregen ipv 10 euro?
  11. Dat bedrag zou dan ook op je reishistorie moeten staan, ben wel benieuwd hoe dat dan geregistreerd staat.
  12. Daar heb ik nog nooit van gehoord, kan daar ook niets over vinden.
  13. Vreemd, is toch vrij duidelijk. Een incheck bij NS zonder uitcheck en 10 min. later zit je in de bus.
  14. Tja, kwam er pas ook achter dat ik in mei vorig jaar was vergeten uit te checken. Dan is het te laat om terug te vragen. Vroeg me ook af waarom ik daarover niets gehoord had. Er is zelfs een service bij ns dat als je vergeet uit te checken dit automatisch gecorrigeerd wordt, maar dan moet je de ns-app toestemming geven voor je locatie ook als je de app niet open hebt. Had ik dus niet. Heeft allemaal met privacyregels te maken. Daarom had ik ook geen mail ontvangen. Ik dacht dat je de ns ook kunt bellen om geld terug te vragen. Arriva kun je ook bellen, heeft ook een contactformulier. Gaat toch om totaal 30 euro.
  15. Gewoon de juiste transponderparameters invoeren en dan scannen, en niet de blindscanfunctie gebruiken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...