De popup zegt dat ik opnieuw moet inloggen en dat elke keer opnieuw. Ik kreeg een tijd later een andere popup waarin stond dat ik met meer dan 5 verschillende browsers inlog. (staat in hun voorwaarden dat dit niet mag). Kreeg het gevoel dat ze denken dat ik met 5 verschillende apparaten inlog. Door deze melding, die ik met Firefox kreeg, maar ook met Chrome browser ben ik van browser gaan wisselen en bij de AVG browser had ik dat probleem niet. Let wel ik log bijna altijd met mijn desktop in en op vakantie heel af en toe met mijn laptop. In de voorwaarden stond dat als je meer dan 5 browsers gebruikt ze het abbo kunnen beeindigen. Ik heb hun geschreven dat ik bepaal welke browser ik gebruik en niet DPG media. Ze mogen van mij het abbo op het Ad gerust beeindigen. Heb nog niks terug gehoord.
het probleem is nu opgelost door het wachtwoord voor AD te wijzigen.
groet MJ
Google Chrome eruit gegooid (gedeinstaleerd), Herinstaleerd en gelijk duikt dit probleem weer op. Morzilla Firefox i.p.v Chrome en ja hoor opgelost, geen DPG media tabbladen meer.