Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

halo ik heb goldkaart programma140 hoe kan en de file loadere laden op mij kaart net zoals eeprom en pic.<P>groeten dirk-jan

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je bedoelt,<BR>maar een Loader moet je precies zo programmeren als je de PIC programmeert.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Volgens mij moet je als er een loader wordt meegeleverd deze wel laden met goldprog140

Geplaatst:

@scooby doei <BR>" Volgens mij moet je als er een loader wordt meegeleverd deze wel laden met goldprog140 "<P>Je kan met gold140 alleen Eeprom en Pic laden. Volgens mij heb je hiermee nooit gewerkt anders zou je niet zo`n fout antwoord neer zetten. Kijk eens op de site van Duwgati, voor meer info.

Geplaatst:

Ik programmeer al een lange tijd met de goldprog maar ik heb nog nooit een loader gebruikt ook al zat deze erbij ,

Geplaatst:

bij het proggen met de goldprogger heb je nooit een loader nodig.<BR>@ xfiles69<BR>bij het maken van een crd op een gw gebruik ik de goldprogger voor de picfile en de phoenix voor de crdfile bij deze werkwijzen heb ik ook geen loader nodig.<BR>werkt altijd perfect.<BR>Ibby

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.