Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, Ik heb het onlangs voor elkaar gekregen om de piccard 2 goed te programmeren. hij geeft nu prima aan in dvb2000 op nokia 9200. Card changed. Deed ie voorheen niet. Nu heb ik alleen nog geen beeld. Ik heb een 2.2 CAM omgebouwd voor SECA IRDETO en VIAACCESS. Zijn de ds9 files geschikt voor nokia? En zo niet, waar kan het dan aan liggen? Ik maak gebruik van laatste ds9 files van DUCK. Alvast bedankt<BR>Arjan

Geplaatst:

Hallo Arjan,<P>Als je de DS9(DUCK/MaRRaD) wil gebruiken op een nokia allcam, moet je een andere PIC file gebruiken! Gebruik de DS9(FX) file, haal hier de PIC file uit en combineer deze met de Eeprom file van Duck.<P>Zo simpel is het!<P>Yahoo,<BR>Lucky Star

Geplaatst:

Arjan ,zou u me die ds9(fx) pic file willen mailen , kkan deze namelijk niet meer vinden.<BR>Josje01@hotmail.com<BR>Alvast bedankt hoor!!

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

Het werkt fantastisch met de silverkaart op de nokia. Het is dus wel mogelijk !!! Supersnel. Hardstikke bedankt...<BR>Arjan

Geplaatst:

Ha die MaRRaD, nogmaals bedankt voor je medewerking (Nokia for ever)!<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Geplaatst:

Na enkele reacties te hebben gehad, blijkt dat de combinatie MaRRaD en de DS9(FX) toch nog enkele haken en ogen heeft! Het schakelen tussen diverse pakketten werkt niet 100%, af en toe helemaal niet! Ik heb inmiddels de MaRRaD Eeprom zodanig aangepast dat het wel goed schijnt te werken (testversies lopen).<BR> <BR>Extra aanpassing:<BR>Je moet effe met Picbinedit de MaRRaD Eeprom inlezen en alle providers langs gaan (irdeto-mode). Nu bij alle providers waar een vinkje staat alleen het (Ird/Beta A Group) - vinkje aan vinken. Nu lijkt alles wel 100% te schakelen.<P>Of effe wachten op de volgende DS9(Duck/MaRRaD)-file!<P>C Ya,<BR>Lucky Star<p>[ 16-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Geplaatst:

heeey 24c64 mensen,<BR>ik wou alleen ff melden dat ik hiero nu een silverkaart aan 't lopen heb<BR>GELIJK aan een fun qua qualiteit. op de nokia9200 inderdaad met de v502-pic en een aangepaste eeprom die ook niet op de h5k4 win lopen. op de humax vind ik de fun trouwens ietsje mooier schakelen.<BR>(Lucky als je m wil moet je ff in mijn PM jouw Email douwen en dan zal ik vanavond<BR>'s ff iets jouw kant uit gooien)<BR>trouwens, tussen nokia9200 en h5k4 loopt voor astra&hotbird de nokia echt overtuigend<BR>lekkerder. Voor draaibaar vind ik de h5k4 weer lekkerder... en daarom doe ik dan op<BR>de nokia lekker zappen met de silver2 en op de nokia de fun.... helemaal top<P>mvg

Geplaatst:

Ik ben blij dat er meerdere zijn die een handje mee helpen c.q. die blij zijn met de resultaten tot nu toe. Althans als ik mijn PM-box moet geloven! Het kan wellicht nog beter, het is maar een begin?<BR>Ik deel jou mening dat de Nokia inderdaad vele malen beter schakelt dan de Humax.<BR>Ik merk geen verschillen tussen een Silvercard of een Funcard op de Nokia. En gebruik daarom op zowel de Nokia als de Humax een Funcard! Ik heb me alleen effe in die Silvercard verdiept naar aanleiding van enkele reacties:<BR>1) MaRRaD file zou niet werken op Nokia?<BR>2) kan de ECM-patch ook met de Silvercard geactiveerd worden?<BR>Voor deze laatste zie topic in Nokia groep!<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Geplaatst:

Groote Klasse jongens @ Luky Star en @Marrad ik heb hier voor de eerste keer echt 3 in een werkend op mijn Nokia 9600 met freecam2 0.16 met de Marrad files dvb 2000 beta 0.6 werkt nog beter dan 1821k. Bij over schakelen van systeem is cam reset niet meer nodig. Nog niet alle providers gaan open maar we zijn al weer een stuk verder.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.