Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen?

Ik gebruik de mastera II en masterburner 2.3 of ***geen-reclame*** 187 om de upd files te laden. Alles werkt prima bij mr 1.06 nu wil ik mr 1.08 er opzetten en wil het niet meer, ogenschijnlijk lijkt alles goed te gaan maar na 1 min. geeft hij de fout melding card extracted or not responding :

Geplaatst:

wat voor kaart gebruik je ?

Als je fun6 gebruikt in combinatie met fun6 files zal dit waar schijnlijk fout gaan. Probeer eens de fun5 files, programmeer deze op de fun6 als een fun5 kaart. Uiteraard de kaart wel goed erasen !! Dit ging bij mij perfect.

Grtz,

Sduck

Geplaatst:

je moet ook een extra file op alle bij de kaartjes zetten unload !!! deze zit niet standaard bij mr 1.08 wel bij de meeste 1.06 je kunt deze nemen van de 1.06 en moet op de plaats van de flash suc6

Geplaatst:

als ik het goed begrijp word je kaart wel geaccepteerd voor het updaten?

Krijg je met het updaten geen andere melding tussen door (als je te lang wacht springt hij automatisch weer terug)?

Welke ontvanger heb je?

evt. ander files downloaden voor de fun5, of evt. files voor fun4 downloaden en deze op de fun5 kaart programmeren (met masterburner, dan via quick (zie menu) de kaart instellen op fun4 en files kiezen en proggen.

grtz,

Sduck

Geplaatst:

hoeveel fun5 kaarten heb je?

anders probeert het eens met 1 kaart, het zou kunnen dat de kaart niet goed is.

Ik heb het zelf met 1 fun6 kaart gedaan, duurt ongeveer 20min.

grtz,

Sduck

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen